1 Aralık 2011 Perşembe

yılbaşı planımı açıklıyorum!

Sınava tam 4 ay kaldı. Evet, evet 1 Nisan'a küçücük dört ay! Allam napçam ben? Seneye güzel bir üniversitede mi okuyacağım yoksa yine dersaneye gidip gelecek miyim tekrardan? Hiç bilmiyorum. Eminim ki çalışırsam adam akıllı bir bölümü, tabii ki de istediğim bi bölümse, girerim. Ama çalışan kim? Valla ben değilim.

Xavier çok tatlısın! (ergenlik diz boyu)
Nasıl anlatsam bilemiyorum ama ben galiba Kızıl'a tekrardan yakınlaşmaya başladım. Ama onun hala beni sevip sevmediğinden emin değilim. Aradan kaç ay geçti, bana aşık olan kız şimdi benden nefret ediyo olabilir. Neden olmasın? Her neyse 2-3 gündür tekrardan sohbet etmeye başladık yavaş yavaş. Neden bilmiyorum ama ben bu kızla msn'den konuşamıyorum. Oysa buluştuğumuzda saatin nasıl geçtiğini anlamamıştım. Öyle acayip bi durum. 

Oysa bir hafta önce Ezginin Günlüğü'nün şarkısından olan "Aşk hiç biter mi?/ Kalır bir pazarda/ Bir kahve kokusunda" yazmış. Tabii ki ben de hemen üstüme alındım. Çünkü onunla buluştuğumuz günün Pazar ve içtiğimiz şey ise KAHVE'di. Geçen gün msn'deki kişisel iletisini de "Ben onu çok sevmiştim, saçları çok güzeldi çünkü." yazınca dedim ki bu kesin benim. Hemen bişey diyerek konu açtım biraz konuştuk ve benim çok uykum olduğu için çıktım.

Dünse Kızıl facebook'ta profil fotoğrafını Xavier Dolan yapmış. Sonra msn'dekini Xavier yapmış. Hemen dasdldım konuya. "Nerden geliyor bu Xavier aşkı?" diye atladım hemen. "Xavier aşkı çok derin bende, galiba saçlarından kaynaklanıyor" dedi. Sonra Xavier'in hiç bi filmini izleyip izlemediğini sordum. İzlemiş filmlerini ama en çok I KILLED MY MOTHER'ı beğenmiş. Ben de indirdim filmi. Bileniniz vardır Xavier Fransız bir gaydir ve bu filmde de bi gay'i oynuyor. Ayrıca filmi kendi yazıp yönetmiş.

Sonra başka film var mı önerdiğin diye sordum.  SWEENEY TODD, dedi. Onu da indirmeye başladım. İlk Sweenet Todd indiği için onu izledim. Abi, çok güzel film lan. Depp aşkım tavan yaptı. Helena Bonham Carter aşkımı söylemiyorum bile. Allam ne tatlı bi hatundur. Ayrıca filmdeki denizci çocuğu es geçmek olmaz. Fevkaledenin fevkinde.

Genşler yılbaşı gecesini sabırsızlıkla bekliyorum neden mi? Victoria Secret Show'da Adam Lavine var da ondan. Bugün izledim de harikaydı. Kızlara zaten sözüm yok hepsi bi içimlik su gibiler. Tanrım, bu insanları bu kadar güzel yaratırken beni böyle çirkin  bırakmak niye? Yani yılbaşı gece yatağımın içinde CNBC-E seyredicem ağzımın sularını sile sile.

Neyse siz takılın ben de I KILLED MY MOTHER'ı izlicem.

4 yorum:

  1. helena carter i bi tek harry potter da seviyom.

    YanıtlaSil
  2. xavier 1989 lu ben de ilk annemi öldürdüm filmini izlemiştim sonra "oha len hem yazmış hem yönetmiş hem de oynamış" diye şaşırmıştım severim kendilerini

    +Les amours imaginaires da güzeldir izlemediysen izle...

    YanıtlaSil
  3. bak şimdi merak ettim o filmleri:( hemen eve gidip indiresim geldi.

    patrick nolur kas biraz, şurada 4 ay kalmış topu topu. bak İstanbul'da bi yer tutturursun belki de. hadi canım arkadaşım benim. sen yaparsın istersen.
    operadakigazcı:)

    YanıtlaSil
  4. x-coach,
    hiç sevmemekten iyidir

    O Gay,
    Yetenek kübü maşallah :)

    kazuletneararlaoperada,
    çalışmaya başlıyorum.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.