9 Aralık 2011 Cuma

Resmen günah işliyolar

Bugün dersane kantinde oturmuş "Bugün Ne Giysem?"i izlerken bir anda kaslı bi vücut göründü tv'de. Sonra bir tane daha ve bir tane daha. Yanımda kızlar vardı onlar ağızlarının sularını akıta akıta izlerken ben de yutkundum. İşte o reklamlar. Bu adamları gördükten sonra aynalardan biraz daha uzaklaşıyorum.

Carlos, aşkımsın. Birlikte raks edelim mi? Ya da beni boşver sen et, ben seni izliyim. Ya da yorulma sen. Senin için yaptığım şu kuş tüyü yatakta keyfine bak.

Ama sen benim sağlığıma zararlısın. Seni her gördüğümde kalp krizi geçirme riskim var. Bir de Fransız.

Sen doğadaki mutlulukları keşfet, ben de senin vücudundaki mutlulukları. 

Böyle adamlar olduktan sonra benim ağzım kapanmaz, salyalarımı silmeye peçete yetişmez. Sevgili Biscolata yetkilileri beni duyuyorsanız, "Bak büyük günaha giriyorsunuz, böyle adamlarla reklam çekilmez!"

Neyse ben gideyim biraz film izliyim. 

11 yorum:

  1. lan 6 senedir sevgilisi varmış o kolay ayırırız offff yerim bunu bebeğine ana olurum bacak omuza yaparım servetimi herbirşeyimi bırakıtım bir orala bile razıyım:))) ayyyyyyyyyy yetişin dostlarrrrr yangın varrrr

    YanıtlaSil
  2. oyh
    dibim düştü
    ve ben hala ofiste tasarımlarnan uğraşıyorum.
    asıl tasarım bunlar yeminle.
    tasarım harikaları. =)

    postu aynen calcam sanırım xD

    YanıtlaSil
  3. pistis aynen gülümmmm..
    oooyhhh
    ateş bastı

    YanıtlaSil
  4. hadi len ben çoktan blogumda paylastım bile..
    benim oldular.
    niahaha xD

    YanıtlaSil
  5. haha patric bir sonraki konum bu idi benden önce kapmışsın hıh konuyu ele alacağoma msn den evoğlanı da şahittir buna :))

    dururmuyum yine de paylaşcam hıh :D

    YanıtlaSil
  6. seninkiyle benimki bir olur mu hiç? yaz da zevkle okuyalım.

    YanıtlaSil
  7. şahidim şahidim zira ilk ben gösterttim heheh.

    "kaslarımı çalıştırmaktan hoşlanırım"a sesli gülmüştüm.

    YanıtlaSil
  8. ya durun durun ben de bugün blog'a girdim bunları yazam diye :/ erken davranmış millet veheey :/

    YanıtlaSil
  9. ev oğlanı,
    tamam tamam inandım :)

    bi'adam,
    ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  10. YAAA ASIL BEN DÜŞÜNÜYORDUM BLOGUMDA YAYINLAMAYI. BEYNİMİ OKUMUŞSUN SAYILMAZ:p

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.