21 Aralık 2011 Çarşamba

Patrick İstanbul'da ne yaptı?


Tek bir cevabı var: İnternetten tanıdığı insanlarla görüştü.

Kısaca otobüs yolculuğumdan bahsedeyim. Kamilkoç'un koltukları arasındaki mesafa biraz fazla olduğu için rahat rahat gittim İstanbul'a. Başta yanım boştu ama sonradan yanıma tatlı mı tatlı esmer bomba bir çocuk oturdu. Öyle işte ben de bütün yol boyunca şarkı dinledim mp3'ümden. Sabah 6.30 gibi otogardaydım. Annemi aradım açmadı, babamı aradım açmadı, kardeşimi aradım açmadı. Evde çok istenilen bir birey olduğum ne kadar da belli oluyor :P Neyse ben yüklendim anneannemin özenle doldurduğu bavulumu gittim metroya. İndim metrodan. Taksiye binsem param bitecek, binmesem yürüsem elim acıcak. Para'ya geleceğine bana gelsin dedim ve eve yürümeye başladım. Zile basıyorum ama kimse götünü kaldırıp kapıyı açmıyor. Ay, çok uyuz oldum. En sonunda kardeşim açtı kapıyı. Eve çıktığım da o horlamaya başlamıştı bile.

Yatmak için yatağıma baktım ama o akşam kuzenim bizde kalıp benim yatağımda yatmış. Ben de kendime bi yorganla yastık alıp mutfaktaki kanepeye gittim. (çok severim)

17.12.2011 Cumartesi
Mışıl mışıl uyurken bi anda gelen mesajla uyandım. Arkadaşım "İstanbul'a gelmişsin, görüşmeden gidersek seni affetmen" tarzında bi mesaj atmış. Aradım onu saat belirledik. Ve hemen hazırlanıp evden çıktım. Arkadaşım kız. Onunla twitterdan tanışmıştık. Başka bi şehirde oturuyordu ve üniversiteyi İstanbul'da kazanmıştı. Onunla buluştuk Taksim meydanda saat 4 gibi. İstiklal'in altını üstüne getirdik. Akşam 11 gibi evdeydim ve direk yattım.

18.12.2011 Pazar
Bugün buluşma vardı. Önceden ne giyeceğime karar vermiştim ama onları giydikten sonra çok sünepe gibi oldum. Ve üzerimden kazağı çıkardım, gömleğin önünü açtım, içime de bir tişört giyip çıktım evden. Buluşmadan koştura koştura teyzemlere gittim. Aşure yedim. Buluşmada konuşamadım ya bütün enerjimi teyzemlerde attım. Artık ilk kez buluştuğum insanların yanında konuşmayı öğrenmeliyim!

19.12.2011 Pazartesi
Sabah kalktım bir bardak boza içtim bol leblebili ve tarçınlı. Duş aldım. Sonra Bakırköy'e hediye almak için gittim. Bi arkadaşımın siparişi vardı onu aldım ama ben arkadaşıma ne alacağımı bulamadım. Galeri'anın buz pisti kapanmış. Bok gibi olmuş açıkçası. Çünkü Galeria denince aklıma o pist gelir. Ayrıca Galeria çok kasıntı bi yer olmuş Bom boş ama insan nefes alamıyor sanki.

Sonra Serdar'la buluştum. En sonunda buluşabildik yani. Yine pek konuşamadım. Nargile içtik derken kalktık. Minibüse bindik. Ben Marmara Forum'a gittim. Lan ne çok özlemişim Marmara Forum'u anlatamam. Bi mağazadan arkadaşa yıl başı hediyesi olarak gömlek aldım. Ama eve gelince gömleği vermek içimden gelmedi. Ben aldım diye söylemiyorum ama çok beğendim gömleği. Vermesem mi acaba?  -Neyse Marmara Forum'dayken annem aradı. Dedim beni işkembe içmeğe götür. Götürdü kadın. Ne yapsın? İşkembe çorbasının harika bişey olduğunu tekrardan anladım.

20.12.2011 Salı
Sabah erkenden kalkıp sağlık ocağına rapor almaya gittim. Oturdum sedyeye. Doktor, neyin var, dedi. Ben de şakacıktan, boğazım ağrıyor bir de baş ağrım var, dedim. KAdın boğazıma bi baktı. "ÇOK KÖTÜ!" dedi. Ne olduğunu anlamadım. Bi poşet ilaçla 3 günlük rapor verdi. Ama bu rapor okula gitmeme engel değil. Tabii ki gidicem yoksa nasıl yetiştiricem dersleri? Otobüsüm 17.30'da kalktı İstanbul'dan. Eve girdiğimde ise 00.33'te son mesajımı atıp yatağımın derinliklerinde kayboldum.

Ve Bugün.
Sabah geç kalktım. Okula gitmedim. Öğleden sonra giderim diye düşündüm ama duş almak, tıraş olmak götüme zor geldi. Dersaneye giderim artık.

Ve çok mutluyum. Aşık oldum. O da beni seviyor. Umarım mutlu oluruz. 1 ay çabucak geçsin ve ona kavuşayım.

4 yorum:

  1. "paraya geleceğine bana gelsin" :)) iyiymiş

    YanıtlaSil
  2. serdar a mı aşık oldun? yani hiç öyle aşık olmuş gibi anlatmadın anlayamadım... sen kime açık oldun kuzum?

    YanıtlaSil
  3. 1 ay çabuuk geçer:)) mutlu olun Patrick :) buna çok sevinirim. :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.