8 Aralık 2011 Perşembe

Noel Baba, beni duyuyorsan üç kere tıklat. - Vol1

İzlediğim bi kaç blog yeni yoldan isteklerini sıralamış. Ben de dedim ki "benim onlardan neyim eksik?". Hemen güzel bi hediye listesi oluşturuyorum. Bunlardan bir tanesi bile 2012 senesi içinde gerçekleşmesse Noel Baba'yı AİHM'e şikayet edicem benimle taşak geçiyo diye.

Bir adet BLACKBERRY'e asla hayır diyemem

Filtre kahve makinası

Oxford model bir ayakkabı


Kahve yapmasını bilen bir sevgili


Johnny Depp'inkinin aynısının tıpkısından bir gözlük


Şu kırmızı ayakkabıdan da ekleyebilirsin Noel babacık.


Daha istediğim bir sürü şey var da kalanı da bir başka yazıya.

3 yorum:

  1. boyle salak yazı zinciri olaylarından hiç hazzetmesem de zaten her sabah kalktıgımda gördügün bi hayallaer panom olmasa sevmeyebilrbilirdimmm..
    fakat benim de beklediğim bi sürü şey var hatta liste şeklinde duvarımda..
    yazıcam sözüm olsun sana da. ;)
    eğleniceksin.

    YanıtlaSil
  2. ben ne istesem ki yahu karar veremedim.

    YanıtlaSil
  3. ben anca bir sevgili istiyom lan öküz olmayan cinsinden:)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.