16 Aralık 2011 Cuma

hehehe çok heyecanlıyım

az sonra çıkıcam evden ama hala üstümü değiştirmedem. Bot mu giysem yoksa spor ayakkabı mı? Salı günü sınavım var ama ben istanbulda olucam. O nu geç kitabımı okulda unutmuşum. WTF!  Buluşmada ne giyeceğime karar verdim. Küçük bi valizle gitmeye kararlıydım ama anneannem yine valizimi doldurdu tıka basa. Yarın sabah İstanbul'dayım. Allam ne kadar mutluyum anlatamam. 4-5 gün yokum burda canlar.

Şimdi derseniz "ben sensiz ne yaparım patrick?" o zaman bana bi mail atın.  ister küfür edin, ister aşkını itiraf edin, ister sadece mail atmış olmak için atın. Geri döndüğümde mailleri tek tek okuyup geri dönüş yaparım. Severim mail arkadaşlığını. Artık demir almak günü geldi bu limandan. Çantamı son kez daha toplayayım. Da siktir olup gideyim İstanbul'a.  mail adresim: iminthebed@gmail.com

He bir de umarım otobüste yanıma yakışıklı gay bi çocuk oturur. AMİN! Neyse ben yolculukla ilgili bi yazımı paylaşıp kapıyorum bilgisayarı.

1 yorum:

  1. ahahahah blogu takip edenlere geliyosun anam :P

    canlı canlı dinleriz artık :P

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.