4 Aralık 2011 Pazar

Günah Çıkardıktan sonra.


Gelelim önemli olan konuya, Ozan'a.

Bundan önceki blogumu kapamamın nedeni Ozan'dı. Gayet güzel yazıyodum içimden gelenleri, hiç kasmıyordum yazarken kendimi. O blogu açtığımda kendime bir de o isimle bi facebook hesabı açmıştım ve arkadaş çevresi de yapmıştım. Özellikle bi çocukla iyi anlaşıyorduk. O da takma isim kullanıyordu, ben de. Derken çocuğun duvarında birinin yorumunu görmüştüm, daha doğrusu yorum değil profil fotoğrafı gözüme çarpmıştı. Fotoğraftaki Ozan'dı ama kendi adına açtığı hesap değildi, fake hesabı. Bu durumdan çok rahatsız olarak direk blogumu kapama kararı aldım. Sanki o çocuk gidip Ozan'a "bak bi çocuk var blog yazıyor, yazıdakiler de aynı sen" diyecekti. Belliki onlarınki de sadece facebok arkadaşlığı. Belki selamlaşmıkları bile yoktur. Ama hemen Ozan'ın profilini kaydettim sık kullanılanlarıma.

Geçen gece yazımı yazdıktan sonra Ozan'ı arıyım dedim. Aradım, telefondaki ses ne derse beğenirsiniz? "Aradığınız numara kullanılmamaktadır.". Başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki. Neyse toparlandım ve hayata kaldığım yerden devam etme kararı verdim. Sanki yapacak başka bişeyim varmış gibi. 


Bi an bunun fake profilini ekledim benim fake hesabıma. O gece kabul etmiş. Ertesi gün profilinde dolaşırken beğendim bi kaç bağlantısını sonra bana mesaj atmış. Ama ben karşılık vermedim. 

Ozan: Slm naber nerden yaş fln nedir?
          (cevap vermeyince)
         Kendini tanıtır mısın?
Patrick: 17 yaşındayım lise sonum esmer 180 boy
Ozan: Kilo nedir ve nerden?
Patrick: 65 İstanbul. Sen de kendini tanıtır mısın?
Ozana: 180 74 kg. ****'de yaşıyorum üni okuyorum tek yaşıyorum gitar çalıyorum vokallik falan öyle işte. Arayışın nedir?
Patrick: fuckbuddy anlaşabilirsek de arkadaşlık
Ozan: Ben de aynı şeyi düşünüyorum Semt neresi peki?
Patrick: ****
Ozan: Yakınız. Ne zaman görüşürüz tanışırız?
Patrick: Sanırsam bu aralar görüşemeyiz
Ozan: Neden?
Patrick: Son sınıf olduğumdan okul dersane çok yoğunum
Ozan: Ben son sınıf oldum bi dönem. Dönem arasında bi nefes alınıyor. Neyse görüşmek konuşmak istersen konuşuruz
Patrick: O zaman sömestrda görüşebiliriz
Ozan: Haber et

İşte böyle bi konuşma geçti aramızda. 1 haftalık yarıyıl tatilinde ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Aslında Ozan'la buluşup buluşmamak konusunda da emin değilim. Sadece eklemek istediğim için ekledim, konuşmak istediğim için konuştum. Buluşmak istersem de buluşurum herhalde. Kim olduğumu ona söyleyecek miyim? İnan ki bunu hiç bilmiyorum. Kalbimin yaptırdıklarını yapıyor parmaklarım şuan. Ve kalbimin aklında o'na kim olduğumu söylememle ilgili bişey olmadığına eminim.

Acaba buluşursak bana  Zara'dan aldığı ı güzel hırkayı verir mi ki?

3 yorum:

  1. canım benim seni görünce eli ayağı birbirinemi girecek sanıyorsun:( bu seni üzücek tekrar söyliyorum bebeğim

    YanıtlaSil
  2. bazı şeyler özel olduğu için güzeldir. takıntı yapma. yüceltme. zorlama.
    daha çok güzel insanlarla tanışacaksın emin ol!
    operadakikaşar :P

    YanıtlaSil
  3. ben nice ozanlar gördüm böyle,kendini üzmeye değmez,inşallah daha güce hırkalara nasip olursun..

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.