15 Aralık 2011 Perşembe

Gideceğim tek yer Esenler otogarı.


Bu yazıya başlamadan söylemeliyim ki, normalden daha fazla saçmalarsam affedin çünkü 5 saat fizik çalıştım bugün. Beynim sulandı.

Salı günü müdürle konuşmayı unuttum. Dün dersanede ek dersten önce kantinde oturmuş laflarken ben "bu hafta sonu deneme sınavına girmezsem sınıf düşer miyim?" diye soru yönelttim masaya ve deneme sınavının olmadığını öğrendim. Ben  niye ayın 18'inde deneme sınavı olduğunu kafama yerleştirmişim ki anlamadım. Hemen annemi arayıp "anne ben cuma günü geliyorum, sınav falan yokmuş" dedim. Annem işten dönerken biletimi alcakmış İstanbul'dan ben de burdan gidip bastırcaktım biletimi. Ama lanet olasıca otobüs şirketleri otobüs seferlerinin saatlerini değiştirmiş ve annem de hangi saatin bana uygun olacağını bilemediği için para yolladı bana.

Kamilkoç'ta bir bilet alınca bir bilet bedavamış. Normalde bizim burdan İstanbul'a sabah 10, akşam üstü 4 gibi ve gece olmak üzere üç sefer kalkar ama 4teki seferi 2'e çekmişler. Sinirlerim nasıl bozuldu anlatamam. Yarın öğleden sonra fizik yazılım var. Truva'dan alırım diye düşünürken Truva'da saatini öğlene çekince gece seferine bilet almak zorunda kaldım. Kamilkoç'tan aldım biletimi çünkü tekrar Truva'nın yazanesine gitmek zor geldi. Ayrıca o promosyonlu koltuklar da bitmiş. Bok gibi 38 lira ödedim.

Neyse öğlen eve geldim, yemek yedim, bi koca fincan kahve içtim, eşofmanlarımı geçirip üstüme otogar'a gittim bilet almaya ordan da koştura koştura dersaneye. Mp3'ümle beraber fizik çalışmaya başladım. Yarın sınvaım var mağlum ve ilk yazılım da 53 bundan yüksek not almalıyım. 5 saat fizikle seviştim lan. Ama hala anlamadığım 2 konu var. Sınav da 3 konu zaten. Of, çok salağım.!

Neyse işte yarın akşamdan sonra internete giremeyeceğim galibası. Salı günü geri dönüş yapıcam. 4 günlük tatilim umarım güzel geçer. Babamla kavga etmeyiz, annem sinirimi bozmaz kardeşimse salak ergen davranışları yapmazsa benden mutlusu yok. Hemen 4 günlük bi tatil programı hazırlamalıyım kendime. Tabii ki de doğaçlama takılıcam. Pazar günü blogger buluşması var planlı olan bi tek.

Ya, şey, acaba buluşmada ne giysem? Şaka şaka ben gidip fizik çalışıyım en iyisi.

*Hande Yener'in güzel şarkıları vardır ama bu o güzellerin içinde değil.
**Yarın fırsat bulursam bi ara otobüs yolculuklarıyla ilgili olan bi yazımı paylaşıcam

2 yorum:

  1. aferin aferin :P çabalamak güzeldir. Gelmek için çabaladın çok, teşekkür ederim :)


    aaaaaa yksa daha ne giyceğine karar vermedin mi?? Ben gelin başı yaptırıcam mesela hohohoh

    YanıtlaSil
  2. o zaman ben de parlak metalik gri bir takım giyeyim

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.