3 Aralık 2011 Cumartesi

dağları delemedim


"Evet, sıkıldım. Sorun mu var?" bakışı
I Killed My Mother'ı izlicektim ya izleyemedim. İndirdiğim film başka bir dile budlajlıymış. Çok büyük bi hevesle açmıştım filmi ama bir de ne göreyim, FACİA! Neyse ki Xavier'ciğimin başka bi filmini de indirmiştim. O'nu izledim. Filmi değil Xavier'i. Tamam filmi de izledim. Les amours imaginaires'tı işte o film. Perşembe akşamı bitiremedim filmi bu akşam bitirdim.


Dün okulda Uzay Geometri diye salakça bi dersten sınav olduk, 3D yeteneği vermiş olacak ki Tanrı baba bana 76 aldım. Ardından da dersanede 3 ders beni çok yordu.  Eve geldim yemeğimi yedim biraz bilgisayarı açtım o kadar çok uykum vardı ki uyumalıydım. İçtim bi tane atarax delik uyuyayım diye sabah kalktığımda saat 10:50'di. düşünün ne kadar deliksiz uyuduğumu. 13 saate yakın uyumuşum. E, tabii uykusuz gecelerin acısı çıkıyor. 


Beni geçin de 0.facebook bile paralı olmuş. Görüyosunuz dimi, hepsi amerika'nın oyunu :P Çok canım sıkıldı azcık yazasım geldi. Yazdım gidiyorum. 


Yatsam, kalktığımda İstanbul'da olsam? Bu kadar büyük hayaller bana göre değil. Yatçam, kalkçam dersanede deneme sınavına gidicem. 

4 yorum:

  1. bu filme if İstanbulda bitanemle gitmiştik.Xavier, blog'da bahsettiğim bay bilinmeyenin tamamen aynısıdır fiziksel olarak.Oha lan bu ne benzerlik demiştim :s

    YanıtlaSil
  2. bisexie,
    sağ ol moruk

    biadam,
    -anne bana niye xavier gibi arkadaşlar bulmuyorsun?- diye yakardım kendi kendime

    YanıtlaSil
  3. Bay Bilinmeyeni sana ayarlim :p

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.