19 Aralık 2011 Pazartesi

Bütün bloggerlar toplandık.Sorduk neden toplandık?


İstanbul'a bu buluşma için gelmek istedim bu sefer. Yolculuğumu ve cumartesi günümü anlatmadan hemen dünkü buluşmayla ilgili bişey yazmak istedim. Ve şuan internet kafedeyim. ACIYIN BANA!

Buluşma saat 5'teydi. Serdarla birlikte gitmeye karar verdik buluşmaya ama o sonradan izin alamadığı için gelemedi. Ben de Taksim'e gitmek için dolmuşa yürümek zor geldiği için otobüsle gitmeye karar verdim. Neyse otobüs geciktikçe gecikti. Geç kaldım, EVET! Beklemekten hiç hoşlanmadığım gibi bekletmek de hoşuma gitmiyor. Meydan'dan koştura koştura kafeye gittim. Baştan beremi çıkardım, sonra atkımı ve hırkamın önünü açınca kafenin önünde olduğumu anladım.

İçeri girmeden iki nefes aldım, kulaklığımı çıkardım, saçımı düzelttim ve içeri girdim. Bi'adambana ikinci kattauzun masada olcaz diye mesaj atmış. Direk ikinci kata çıktım. aktım iki tane uzun masa var. WTF! Anlam veremedim. Saf saf iki masa arasında gidip geldikten sonra masanın birindeki kızı Pistis'e benzettiğim için o masaya gittim ve kıza mal mal baktım. Tabii ki de o değilmiş. Neyse bir de öteki masaya gidince Bi'adamın "blogger buluşması mı?" sorusunu duyunca hemen attım kendimi masaya. Önce selamlaşmayı unutmadım.

Masada 4 kişilerdi. İkisi Bi'adam'la sevgilisi peki diğerleri? Haplo'muş teki. Ötekisi de Anlatsam Bi Bok Olmaz'mış. Haplo'yu fotoğrafından çıkardım. Ama ötekini bilemedim :( Neyse sıra geldi karşmdaki iki yakışldan hangisinin Bi'adam olduğuna karar vermeye. İkisi de yakışıklı ve birbirine benziyor. Zor bir karar olarak bana soruyu soranın Bi'adam olduğuna karar verdim.

Çok yorulmuştum. Evet konuşamadım. Ama bu benim için normal bişey. Yüzyüze ilk kez geldiğim insanlarla konuşamıyorum. NEyse Hoş sohbetler oldu masada. Hepsine götünden de olsa katılmaya çalıştım.Sonradan masanın bi uzuna JUST IN TIME'la bi arkadaşı geldi. Diğer ucuna Serhat'la sevgilisi. Ve son olarak pistis de geldi.

Hoştu zevk aldım bu buluşmadan. Sıkılacağımı düşündüm ama hiç sıkılmadım. Teyzemlere gitmem gerekiyordu. Annem bunun için dakka başı aradı nerde kaldım diye. Ama masayı bırakıp bi yere gitmek istemedi canım. SORRY MUM!

İlk defa böyle rahatça her konunun konuşuldu bi ortama girdim. Umarım devamı gelir.

Azcık da kişileri yorumlayayım.

Bi'adam: Tahmin ettiğim gibi biri kesinlikle değilmiş. Çok sevdim, sıcak kanlı, cana yakın, bi kere kedi seviyor :)

Bi'adam'ın Bi'Tane'si: Şey ya yakışıkılı bu çocuk çok fazla. Biraz gaddarmış. Saçları güzel. Muhabbeti de hoş.

Anlatsam Bi Bok Olmaz: Pek konuşamadık ama vedalaşırkenki o içten sımsıkı kucaklaşması çok hoşuma gitti :) Benim bu adamı bi yerden gözüm ısırıyor.

Pistis: Abi, ben bu kıza hayranım. Bana çok kızdı konuşmuyorum diye. Hatta bana dedi ki "5 saniye içinde konuşmassan ebeni sikerim" çok korktum :P Msn'di fotoğrafından böyle balık etli birşey beklerden çırpı bişey çıktı karşıma. Ama çok tatlı lan. Beni dövse dövse Pistis döver.

Haplo: MAsada ilk tanıdığım kişiydi. Blogdaki fotoğrafından tanıdım. Ama daha uzun boylu, azcık da kilolu bişey bekliyordum. Kaşta piercing'e bayılırım.

Just In Tıme: İyiki masadan kalktı çünkü gömleği çok güzeldi. Gömleğinde gözüm kaldı. Hani yırtılırsa falan filan bilin ki tek sorumlusu benim. Ayrıca adı da çok güzelmiş. Hani hayran olduğum bi sanatçının adı olmasını geç, ilk defa çevremde o isimden birisi oldu.

Just In Time'ın arkadaşı: Tam anlamadım ama o da benimle aynı şehirde okumuş üniversiteyi. Çok özlediğin söyledi. AMA CİDDEN BOK GİBİ Bİ YER! nesini özlerler bilemedim.

Serhat: Diyecek pek bişeyim yok aslında. Pek kalmadı masada, ama bi hastalığı varmış. İçim bi kötü oldu. Bir başka zamanda daha uzun sohbet ederiz umarım.

Serhat'ın sevgilisi: Ona da diyecek pek bişeyim yok aslında. Umarım ki ayrılmasınlar mutlu olsunlar.

Koştura koştura geldiğim gibi koştura koştura gittim.

2 yorum:

  1. yazıyla birlikte paylaştığın manidar şarkı için tebrik ediyorum =) yalan olmasın, benim de gözüm seni bir yerden ısırıyor ama ne alaka? =D

    YanıtlaSil
  2. bebeğimsin canım benim evet biraz suskundun :)
    bu arada çok güzeldi kombinen kıyafetin gömleğinde ççok güzeldi ben seni dövebilirmiyim kıyarmıyım sana yaaaa

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.