29 Aralık 2011 Perşembe

Benim bir "Sevgilim" var henüz sıkıca sarılamadığım


Günlerden 12 ağustos, bir mail geldi "Selam. Blogunu takip ediyorum mail at yazinca duramadim bende . Ee naber" diye. Sonra cevap verdim. Mailleşmeler devam etti. Sevgilim internete mobil bağlanıyor bense bilgisayardan giriyordum. Sonradan öğrendim ki bu sene sınav yüzünden bilgisayar kullanmıcakmış. Herneyse sorun değildi. Sonradan msn yükledi telefonuna ordan yazışmaya başladık. Pek hoşlanmamıştım ama kırmamak için cevap veriyordum. Sonradan kanım ısındı.

Başlarda birbirimize aşık olduğumuz insanları anlatıyorduk. Ben O'na Kızıl'ı, Kıvırcık'ı. O bana Angel'ını anlatıyordu. Merak etmeye başlamıştım bu çocuğu. İstanbul'a gidince görüşmek için sözleştik ama ben İstanbul'a gittiğimde O ailesiyle tatile gitmişti. Döneceğim son gün İstanbul'da olmasına rağmen benim aklıma O'nun  İstanbul'da olduğu  gelmedi. Yoğun olarak msn'de ya da mail'de yazışıyorduk.

Günlerden bir gün bir birimize şarkı önerirken bana Adele'den Set Fire To The Rain'i önerdi. İlk defa dinliyordum o şarkıyı. Adele'in harika sesine diyeceğim yoktur ama bu şarkı aniden öyle bi içime işledi ki anlatamam. Gözlerim nemlendi, kalbim hızla çarpmaya başladı. O ara hangi ruh hali içinde olduğumu hatırlayamadım ama şarkıyı duyduktan sonra çok kötü olmuştum.

Msn'den çıkmadan önce kişiseline "I wanna love you" yazdı.
-Kişisel iletimi sana yazdım. (ya da bunun gibi bişeydi tam hatırlayamadım)
-Neden beni (arkadaş) sevmemişmiydin yoksa?
-love'ı sevmek olarak değil aşık olmak olarak anla

Bir anda dondum kaldım. LAN! Noluyoz. Daha iki gün önce aşık olduğumuz insanlar hakkında konuşup, dertleşiyorduk da ne ara bana aşık olmak istediğine karar verdi? Olmaz, ben birine bağlanamam. Bağlanırsam nefret ederim sonra, hiç olmaz! Hem daha o beni görmedi, ben onu görmedim. Belki görüşünce birbirimizden nefret edip bir daha konuşmak bile istemicektik. Bunları O'na da söyledim. Anlayışla karşıladı. Ya da kendini öyle yansıttı bilmiyorum. Bi kaç gün konuşmayı azalttım. Sonra tekrardan mailleşmeye başladık. Msn'den konuşmalar falan derken aramız düzeldi. Bir daha o konu açılmadı. Ama o gece başım çok ağırdı ve uyuyamadım.

Geçti zaman hızlıca. Ve paylaştığımız şeyler de arttı. Bir gün dersanede Türkiye genelinde olan bi sınav vardı. O da girecekti aynı sınava. Sınavdan çıkınca aradım. Ne diyeceğimi bilemedim. Ses tonuyla beni büyülemişti. Kısa bi süre sohbet ettik. Sonra kapattık. Bende O'na karşı ilk kıvılcımlar başlamıştı. Ama sadece kıvılcımdı ileriye gitmedi.

İstanbul'a gideceğim kesinleşince O'na da haber verdim. Buluşacaktık. Pazar günü önce biz buluşup sonra da Blogger buluşmasına gidecektik ki Bi'adam'a da haber vermiştim. Kendisi de zaten çoğu blogu takip ettiği için gelmek istedi. Aslında ben ilk buluşmaya gitmeye karar verdiğimde O'na da söylemiştim ve beraber gidecektik. Ben "erken buluşmasak? beraber meydanda buluşup ordan da buluşma yerine gitsek? hem birbirimizi masadakilerle aynı anda tanırız?" diye mesaj attım. Kabul etti ama o gün için babasından izin alamamış. Üzülmüştüm. Çünkü en başından beri beraber gitmek istiyoduk. Gelemeyince p.tesi buluşmaya karar verdik.

Pazartesi buluştuk. Okuldan çıkmıştı ben de hediye bakmaya çıkmıştım evden. Nargile içmeye götürdü beni. Ama gideceğimiz yeri o da bilmiyordu. Telefondan adrese baktı ve buldu mekanı. Oturduk sohbet etmeye başladık. Etkilenmiştim çocuktan. Midemdeki kelebeklere bi türlü söz geçiremedim. Hani kafede tanıdığı olmasa cilve yapıcaktım ama yapamadım. O benim gözlerimin içine bakıyor ama ben bakamıyorum onunkilere. Baksam kaset orda kopçak ve ayıramıcaklar beni ondan.

Sonra kalktık masadan minibüse yürüdük. Sonra aynı yerde indik. Benim gideceğim yerle onun evi yakınmış. Sarıldım, öptüm. "Tanıştığıma cidden çok memnun oldum" dedim. Ve arkama hiç bakmadan yürüdüm. Ve hemen elime telefonu alıp bi arkadaşıma "çok tatlı çocuk inşallah benden hoşlanmıştır" yazdım ve yolladım. O akşam da Pistis'e "kızım ben aşık oldum, istanbuldan gitmek istemiyorum" yazdım.

Ertesi gün mesajlaştık. Ben otobüsteyken de mesajlaştık hep. Ben zarf atıyorum hani benden hoşlandıysa tekrardan açılsın diye ama çocukta tık yok. Ben de tam o sıra Lady GaGa dinliyordum. GaGa'yı O da çok sever. Ve GaGa'nın desteğini alarak mesaj attım.

-hani sen bana "I wanna love you" demiştin, ben de sana tanışalım görüşelim demiştim. bu sefer  ben sana aşık olmak istiyorum

bir süre cevap gelmedi. olduğum yerde terledim, sıkıntı geldi.

-I still wanna kove you too :) and nothings pulling me away from you

bu mesajı görünce kulaklığımda çalan GaGa'nın Dance In The Dark'ıyla beraber dans etmek geldi içimden. ama dayak yemekten korktuğum için yerimde oturmanın daha iyi olacağını düşündüm.

20.12.2011 saat 23.21 itibariyle O benim Sevgilim. Ve o'nu çok özledim. Bi an önce sömestr gelsin ve İstanbul'a gidip sıkıca sarılayım istiyorum.

9 yorum:

  1. vay vay vaayy hadi bakalım bu güzel bir haber 2012 sizin yılınız olsun madem :))

    YanıtlaSil
  2. Erkeklere de aşık olmaya başladın demek:)

    Hayırlı olsun bakalım:)

    YanıtlaSil
  3. ahanda beklediğim yazı gelmiş,, iyi okumalar..

    bu göz kaçırma durumunu çok iyi analiz etmişsin ya da vurgulaman iyi olmuş. bir baksam kilitlenecek bir daha hiç ayrılmayacaktı gözlerimiz derken.. vuuhhuuuu..

    aşk aşk aşk işte buduuuurr heahaeh .. sevindim anacım, kendine ve artık aşkına dikkat et..

    YanıtlaSil
  4. Seviyorum seni sevgilim :)
    Daha ne diyebilirim ki :)
    Çok seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  5. Vay vay vay. Hayırlı olsun :) Umarım çok mutlu olursunuz.

    YanıtlaSil
  6. tatile çok az kaldı.. :))

    YanıtlaSil
  7. o gay,
    hepimizin olsun yahu.

    ganimedeski,
    teşekkür ederim

    bigay,
    cidden bekliyo mudun? :P dikkat etmem mi, hem de nasıl ederim.

    kaldırım,
    ramen. (pastafaryanım da)

    haplo,
    21 gün! nesi az? neyse sayılı gün çabuk geçermiş

    YanıtlaSil
  8. ne demek patrickcim.. tabii ki ne zaman anlatacaksın diye bekledim..

    tamam ölüm döşeğindeki bir hastanın ölümü beklemesi gibi değildi ya da ağlayan bir bebeğin annesini beklemesi gibi değildi ama bekledim işte yaaa ;)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.