6 Aralık 2011 Salı

Beni sizler yarattınız.

Kazu'nun ödül törenindeydim bugün. Ortam nasıl kasvetli bilemezsiniz. Ödüllerini dağıtmak için Kazulet olarak çalıştığı Opera Binası'nı kapatmış. Aslında gerçeği söylemek gerekirse anahtarı bırakmışlar buna, bu da fırsat bu fırsat diyip töreni oracıkta yapmaya karar vermiş.

Telefonum çaldı, kim dersiniz? Tabii ki de Kazuş aramış. Açtım böyle sıkıntılı sıkıntılı konuşuyor. "Abi bi durum var, nasıl söylesem bilemiyorum. şey sana ödül vercem de gelir misin?" dedi. Sanki kabız olmuşta, haftalar sonra tuvaletini yaparmış gibi. "Çok işim var nasıl olur bilemiyorum, dur bi randevu defterime bakayım... tamam gelebilirmişim" dedim.

Hemen dolabımı açtım ne giysem diye bakınırken yılbaşında hediye gelen noel babalı boxerımı giyip çıktım evden. Kırmızı da bana nasıl yakışır anlatamam. Kırmızı halıda kırmızı donumla boy gösterirken şeritleri aşıp imza istemeye gelen hayranlarımdan nasıl kaçtım bilemedim.

Salon'a girince bana ayrılmış olan locadan seyretmeye başladım. Sağ olsun Kazu'cuğum muhteşem bir Stiriptiz şovu izlettirdi bize.

Ve konuşmasını yapmaya başladı, öüllerini dağıttı. Kazuşçuğumun konuşması ve diğer kazananları görmek için: tık tık.

Adım açıklanınca ağır ağır çıktım sahneye ve konuşmamı yapmaya başladım.

"Öncelikle bana bu ödülü layık gördüğü için Operadaki Seks Akedemi'sine çok teşekkür ederim.
Ben ki hiç yazmayan insan bi gün özenip ünlü olacağım diye çıktığım bu yolda bu kadar yükseleceğimi bilmezdim.
Tırnaklarımla kazıya kazıya geldim buralara. (ağlıyorum ve ardından bir moral alkışı yükseliyor)
Zorlu günlerimde yanımda olan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.
Kaslı, olgun, yapılı erkeklerden hoşlanırım. Biraz da kıllı olabilir.
He yok ben kadın halimle sana eş olabilirim diyorsan Megan Fox'san kapım sana da açık.
Ödül verenleriniz çok olsun"

diyerek indim sahneden. Kendime teşekkür konuşması bile yazamamıştım. Olsun, fena olmamış bu da heralde?

Şimdi ben ödüllerimi dağıtıyorum.

İlk ödülüm benim en merak ettiğim kişi olan ve her fırsatta kulağını çınlattığım HAYAT ERKEĞİ'ne veriyorum. O bu ödülü hak ediyor.

O benim Kral Çıplak'ım. O benim kralım, THE KING.

Bir insanı merak edersiniz, ettiğinize de değer. İşte bu ödül OPERADAKİ KAZULET'e gidiyor.

Ekşisözlük gibi adam. O GAY, BEN DE...'ye gidiyor diğer ödülümüz.

Nerde karmaşa, orda Serhat. KARMAŞIK GÜNCE'yi ödülü almak üzere sahneye alkışlar eşliğinde davet ediyoruz.

Dolu dolu yazar yazılarını, okuması çok zevklidir. BİSEKSÜEL'den başkası değildir o.

Ne kadar yeni keşfetmiş olsam da onu, çok sevdim onu. PİSTİS kalk yerinden de al şu ödülünü.

O benim blog annem, o benim canım ciğerim. Ödül  ASLISIN'a gidiyor.

Bana Ankara'yı sevdiren hatun SİMİNYA'yı unutmak olmaz.

Bir ayı sevdim uzakalardan.... O, en DEPRESİF AYU.

Hadi bakalım verin ödüllerinizi siz de.

8 yorum:

  1. Efenim çoookkkk teşekkür ediyorum. Nasıl anlatsammm nerden başlasammm :)

    Öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  2. ankarayı gerçekten sevdin mi peki? sigi ya geçceksin bunları dostam jhfshjfsdhjfd

    YanıtlaSil
  3. efenim çok teşekkür ederim kırmızı baksırınızdan gözümü alabilirsem eğer ödüle de bakıcam bi ara :)))

    sözlük olduk çıktık bu arada :/ :)

    siminya candır :)

    YanıtlaSil
  4. ay çk teşekkür ederim saolun saolun :):):) şimdi yerimde duramam götümün üstüne oturamam şekerim:))))))))))))

    bu arada nü fotoğrafcı olduğum için bayıldığını sanıyordum :) artist tribi:)

    YanıtlaSil
  5. KOPARTTIN BENİ. Keyifle okudum:))
    operadakikopuk:P

    YanıtlaSil
  6. canım benimmm bende çok sevdim seniii
    hemen kalkarım hemen ay yakışıklılarda gelir hemen jartiyerimi giyiyim :))))
    neyse öncelikle buradan atinadaki amcamın oğlunun kızına selam yollamak istiyorum :) (if god hates fags, why are we so cute) oooooooo yeahhhhhhhhhhh

    (sen benim fotoğrafçı kişiliğimede hayran değilmiydin artist tribi:):)

    YanıtlaSil
  7. Depresif,
    ben de öptüm :*

    siminya,
    sevdim sevdim.

    O Gay,
    sen bi de donumu çıkardıktan sonra gör beni? asıl o zaman alamazsın gözünü :P

    pistis,
    herşeyine hayranım senin. bir de jartiyerli kadınlara bayılırım.

    kazulet,
    ne mutlu bana

    YanıtlaSil
  8. benim bloga uğra ödülün içine alınmak için bekliyor:)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.