15 Aralık 2011 Perşembe

Bazı şarkılar vardır ki - 2

Coton Limanı' nda 

ne yaparsam yapayım 
tutmaz hiçbirşey yokluğunun yerini 
arkamızda bıraktığımız gölgeler varken hala 
yeniden başlamamız gerektiğini itiraf etmeli miyiz 
bu hayatta yalnız kalmak zorunda mıyız 

ikimize içerken ikimizden 
ne kalır geriye bilmiyorum bizden 
anlatılanları dinlemiyorum bile 
denizde boğulanlar gördüm 
daha önce denizi hiç görmeme rağmen 
unutmayı sen gibi beceremiyorum işte 
yağmurun sesinde bile gülüşmelerimizi duyuyorum 
içinde sen olmayan şarkılar düşünemiyorum artık 
bu ıssız hayatı doldurmak için Coton limanında masalar arasında dans etmektir en iyisi 
ki belki orada yeniden karşılarız 

ne yaparsam yapayım 
tutmaz hiçbirşey yokluğunun yerini 
arkamızda hala bıraktığımız gölgeler varken 
yalansız hayatlarla 
deniz fenerlerine doğru yol almalıyız 
kimbilir belki Coton limanında yeniden karşılarız 
bu ıssız hayatı doldurmak için Coton limanında masalar arasında dans etmektir en iyisi 
ki belki orada yeniden karşılarız 

3 yorum:

  1. ağzıma sıçtın yani gerçekten mr'big ile bizim şarkımız bu yaaa

    YanıtlaSil
  2. bişi söleyim mi ? :" küçük denizlerde yüzmektense , büyük okyanuslarda boğulmayı tercih ederdim..., akabinde hayat daha işlevsel olabilsin .. tabi ki sebat etmek , sabretmek son derece önemli :D ee ne diyelim.. rastgele ..

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.