11 Aralık 2011 Pazar

başlık bulamadım :(



Dün akşam yine arkadaşlarla içmeğe gidecektik. Bi kaç gecedir de geç yattığımdan uykusuzum aslında gitmemeyi düşünüyordum ama gelenek bozulmasın diye gittim. 8'de her zamanki yerimizde buluşacaktık. 8'e çeyrek kala çıktım evden. 8'e ordaydım. Bekledim bekledim kimse yok. Acaba geç mi gelceklerdi? Sarı'yı aradım. Telefon çaldı çaldı çaldı en sonunda  açtı.

-Nerdesin?
-Evde.
-E, hadi niye çıkmadın evden?
-İptal oldu bu akşam. Bilmiyor mudun?
-Niye haber vermedin?
-Sms'im yoktu.
-Tamam, kapa telefonu.

Dedim ve kapadım telefonu. Sinirim o kadar bozuldu ki anlatamam. Ya bi haber vermek o kadar mı zor? Kontörün yoksa çaldır, ödemeli ara arıyım seni dimi? Ne yapacağımı bilemedim. Eve dönmek istemedi canım. Nereye gideceğimi de bilemedim. Bi paket sigara alıyım diye düşündüm ama sonra vazgeçtim. Hani filmlerde olur ya, bi adam durduğu yerde ne yapacağını bilmez ve döner durur. Aynen öyleydim.

Öyle saf saf dönerken Sırık geçti ordan. Selamlaştık falan. Niye haber vermediniz dedim. Bişey demedi. O da bizim plan iptal olunca o da başka arkadaşlarıyla buluşmaya gidiyomuş. Haklı da yani. En yakın arkadaşlarımdan biri dediğim Sarı bana haber vermeyince ona mı düşcek bana haber vermek.

Sonra Kundura'yı aradım.
-nerdesin?
-evdeyim
-bi işin varmı?
-ben saf saf geldim dışarı çıkmıyomuşuz kimse de bana haber vermedi. in aşağı bi yerde oturalım
-tamam
dedi ve 10 dk aşağı inmek bilmedi. Ben de onların karşı apartmanına otudum ve onun inmesini bekledim. Götüm dondu onu beklerken.

***
Kundura'dan bahsedeyim biraz. Kundura'yla 9. sınıfta tanışmıştım aynı sınıfta değildik ama ortak arkadaşlar vesilesiyle tanıyorduk birbirimizi. O'nun o zamanlar bacağı kırıktı. O yaz babası kaza yaptığı için bacağı alçıdaydı. Ayrıca Kundura çok yakışıklıdır. Sonra biz bununla 10. sınıfta aynı sınıfa denk geldik. Arkadaşlığımız ilerledi. Kundura sonradan Sarı'ya aşık oldu. Sarı da baştan bundan hoşlanır gibi olduysa da bi türlü kabbul etmedi çocuğu. Kundura'nın Sarı'ya yaptıklarını bi bilseniz Sarı'yı öldürmek isteyebilirsiniz. Değerini bilmiyor çocuğun. Neden mi Kundura? Çünkü babasının 3 dane ayakkabı tükkanı var. Kendileri de o tükkkanların varisi. Yani severim Kundura'yı. O'da beni sever. İyi çocuktur. Ama biraz duygusal aşık.
***

İndi aşağıya. Ne yapalım nereye gidelim derken. İçmeye karar verdik. Ben baştan kahve içelim falan desem de bara girmiş bulunduk. İki sap olarak bizi en köşe yere attılar. Başladık konuşmaya. Ben baştan ona Kızıl'ı anlattım. Bana "salaksın" dedi. Sonra o bana Sarı'yı anlattı. Ve ben ona Kıvırcık'ı söylediğimde çok şaşırdı. Kıvırcıkla Kundura 7 yıldır arkadaş. Ama artık ona karşı bişey hissetmediğimi söyledim. Dertli olunca alkol daha fazla çarpıyormuş adamı.  3 tane içtim. Canım daha fazla içmek istiyordu. Ama annem daha p.tesi 120 lira yolladı ve nerdeyse param bitti sayılır. Daha fazla harcayıp onları da zor durumda bırakmak istemiyorum. Güzel bi huyum varki, kendimi frenlemeyi biliyorum. Eve geldiğimde saat 1'e geliyordu sanırsam.

Bugün dersaneden sonra annemle konuştum. Aşure yapmış. Çok da güzel yapar aşureyi.
-Keşke geçen hafta gelseydim, hiç yazılı yoktu.
-Yılbaşında gelirsin
-Yılbaşından 20 gün sonra yine gelcem sömestra gerek yok.
-Çarşambaya kadar yazılı yok gelsem mi?
-Gel.
-Ama param biticek, boşver. Haftaya geliyim mi?
-neden?
-İnternetten arkadaşlarla buluşma var. Ama o gün dersanede de deneme var.
-Annem rahatsız falan dersin.
-Tamam dersaneyle konuşurum.

Yani anlaşılan annemden izin aldım. Buluşma bahane İstanbul'da olmak şahane olcak benim için. Tabii dersaneden izin alabilirsem. Çünkü son deneme sonucum kötü ve bu sınava girmezsem sınıf düşebilirim. O yüzden salı günü dersanede müdürle konuşucam. Ya beni erken deneme yapsınlar ya da gelince yapsınlar.

Shameless'i özledim. Ait olmak istediğim hayatı özledim. Yeni sezonun başlamasını sabırsızlıkla bekliyorum.

3 yorum:

  1. seni okumaya başlamadan önce tüm nicklerin seceresini bir kenara yazmak lazım onlar nasıl lakaplar :))

    kundura; ayakkabı dükkanları var 9. sınıftan arkadaşlar sarıyı sevmiş sarı buna yüz vermemiş nokta

    sarı; kunduranın platoniği aslında kunduradan hoşlansa da egosundan dolayı yüz vermemiş

    kıvırcık; patrikinki kundura ile de epeydir arkadaşlar

    başka kimler vardı o.O :)))

    YanıtlaSil
  2. kızıl, boşnak, panda... itiraf etmek gerekirse ben bu lakaplara kendimi o kadar kaptırıyorum ki adlarını unuttuğum oluyor. biraz abartsam da seviyorum böyle yazmayı ya. aslında o dediğin şeyi düşündüm zamanında ama vazgeçtim. galiba beni bu kadar çok lakap kullanmamın nedeni Pucca.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.