12 Aralık 2011 Pazartesi

Age Sex Location?



Bugün öğleden sonra okula gitmedim ve yine o salak sitelerde takılmaya başladım. Keyfim yerine geliyor. İlk selamdan sonra "seninle birlikte olmak istiyorum, ne istersen veririm, yakışıklım, aşkım..." gibi direk kendince iltifat sözcüklerini sıralıyorlar. Ben se onlara daha sonra cevap bile vermiyorum. Deneyimlerimden konuşabilirim ki çoğu ya "full aktifim"ciler ya da "kalp krizi geçirmeye ramak kalmış amcalar" oluyor.

Hala bi eşcinsel tanışma platformuna üye olamayan ben salak salak chat sitelerinde vakit geçiriyorum. Bilen bilir ki nickname önemli bir meseledir. Benim nicklerim sınırlıdır.


  • gunsnroses
  • apostrof
  • kankaolalimmi
  • noktaliunlem
  • asafsagsg
Böyle salak salak şeyler yazmayı seviyorum. Çünkü insanların hakkımda birşey bilmeden bana selam vermeleri hoşuma gidiyor. Chat sitelerini yeni keşfettiğimde hep bir soru gelirdi "ASL?". Anlamıyodum lan ne demek olduğunu. Acaba anama mı, yoksa bana mı küfür ediyordu. Yavaş yavaş öğrendim. Tırnaklarımla geldim buralara. Yazın Radikal'de bi yazı okumuştum artık ASL? gibi şeylerin kullanılmadığını söylüyordu. Hatta o gazeteyi saklamıştım bloga yazarım diye ama kaybettim gitti gazeteyi. Ve bugün de dikkat ettim ki insanların nicknameleri çok ilginç oluyor. Ve bi kaç nickname paylaşmaya karar verdim.


a-skr13cm
Bence bu adamdaki özgüven hiç birimizde yok. 

dadluq_18-olguncupendik
Ben böyle çocuklara hastayım ama olgunlardan hoşlanıyormuş :(

derknesball
bençe çok anlamlı bi nickname. 

dolmuscu

hello_sivas
Televizyon programına katılmış da "ben den tüm sivaslı hemşerilerime selam olsun" der gibi. 

ikimetreboyundaaktif
Şimdi benim iki metre boyum olsa ya manken olurdum ya da basketle falan uğraşırdım. Ama bu kardeşimiz görünüşe göre ikisiyle de uğraşmıyor. Kesin ultra tipsizdir. Ya tipliyse?

ist-ilkp-dar
kim bilir neyin kafasını yaşıyor

AsKaTePKi

Ask_Adami

palmbeach

skylover


şimdilik dikkatimi çekenler bu kadar. Aslında biraz daha araştırsaydım kim bilir neler çıkardı.

3 yorum:

  1. hıııı... yaz sen buraya yaz nicklerini de operadakiler götürsün seni puahaha:D

    YanıtlaSil
  2. ASL? ne demek miş.. merak ettim..

    YanıtlaSil
  3. bir önceki yorumda ASL ne diye sormuştum ama yazının başlığını görünce anladım.. ok heaheahheaha benim aklım işte böyle sonradan geliyor kusura bakmayın heaheah

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.