13 Kasım 2011 Pazar

Uzun bir aradan sonra eğlendim



Soğuk, çok soğuk. Daha da soğuk olmasın lütfen, Tanrım! İncecik bi montum var be cidden üşüyorum. Lanet olası yerde de kendime göre bi mont bulamadım, bunalımlardayım. Sömestra kadar istanbula gidemicem galiba. Ya da bilmiyorum, emin değilim. Gidip bi kafa dağıtsam cidden çok iyi olacak.

Dün dersaneden sonra annemle buluştuk iki dolandık çarşıda. Mp3 aldırdım. Müziği sadece bilgisayardan dinleyebiliyordum. Telefonum çok külüstür olduğunu ama sıfırfacebook'a girdiğini bir daha söyleyeyim de belki biri bana acırda Blackberry ya da IPHONE falan yollamak ister. Hediyelere her zaman açığımdır bilesiniz. Marketten de kahve ve Nutella aldırdım. Hani şu 750 gr'lık Nutella'dan. Bu aralar çok Nutella kaşıklıyorum, yüzüm sivilce tarlasına dönerse benden nefret etmeyin olur mu?

"Kafa dağıtmak" dedim durdum ya, dün kafa dağıtmaya gittim. 5 kişiydik -2 kız, 3 erkek- gittik bara oturduk bi masaya. Canlı müzik vardı. Şimdiye kadar en fazla 3 bira içmiştim ve çok sarhoş olmamıştım. Sarhoş olmam için de bi neden yoktu açıkçası; ağır ağır bütün gece içmiştim. Ha bi keresinde de 1 rakı bardağı tekila ve 1 Efes Dark içtikten sonra İstiklal'de bana yol soran turistlere küfür ettiğimi hatırlıyorum.

Masada bi gelenek oluştu, masadan kalkanın birası bitmemişse o bira içilir. Böyle nerdeyse yarım bardak bira içtim. 3 bardakta kendi içtiğim var. Sallana sallana tuvalete gidip-geldim. Tuvalette bi klozet bir de pisuar vardı. Pisuar lavabonun yanında ve yanında korumalık bişey yoktu. Ve elimi yıkarken bi adam da pisuarda işiyordu, elim ayağıma dolandı sarhoş kafayla ne yapacağımı bilemedim.

2-3 haftada bir dışarı çıkmaya karar aldık.

Hesap bize bi güzel girdikten sonra çıktık bardan. Kızlardan birini otobüsü birini de eve bıraktıktan sonra biz erkekler çiğköfte yemeğe karar verdik. Ama önce bankamatikten para çekmem gerekiyordu. Kartımı bi kaç kere yere düşürdüm, bi ara ekrana bakıp kaldım öylece. Sonra parayı çektim. Kartı yine düşürdüm yere. Bol acılı, domatessiz çiğköftemi yedikten sonra arkadaşlar bilardo oynamaya gittikler, ben de onlarla gittim.

Biraz onları izledim sonra da otogara gittim annemleri İstanbul'a yolcu etmek için. Gittiler. Artık rahatım. Sanırsam dün gece sokaklarda dolaşırken üşütmüşüm, tabii bunu alkolün etkisiyle anlamadım. Ve bugün midem çok kötüydü. Kusma değil de yanma vardı. Ve Rennie'm de bittiği için öğlene kadar zor dayandım. Dersaneden sonra arkadaşlar kumpir yemeğe gitti ama benim midem kötü olduğu için yemedim, kayısı suyuyla idare ettim.

Ve bu akşam çok güzel birşey var. Behzat Ç başlıyor. Daha ne kadar sinema filmini izlememiş olsaydım koyu bi Bahzat Ç hayranıyım.

3 yorum:

  1. karnını tıka basa doldur o zaman zor sarhoş olursun :):)
    bu arada ciğköfte dedin de canım ne çektii beeeeee çekilin ben hamileyim diye çiğköfteci basıcam sayende:)))

    YanıtlaSil
  2. istersen bir gün çiğköfte ısmarlayabilirim? :)

    YanıtlaSil
  3. bayılırımmmmm varya bende bi bira ısmarlarım ooo yemede yanında yattt bunu yapalım evettt

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.