27 Kasım 2011 Pazar

Selam. Ben, sarhoş çocuk.



Dün çok slow motion yaşadım hayatı. nerdeyse dışarı çıkmadan uyuya kalcaktım koltukta. Bunalım şarkılar dinledim. O da yetmezmiş gibi bira.fm'deki şarkılar da hüznüme hüzün kattı. Duş almam gerekliydi, almadım. Ama ne giyceğime karar verip ütümü yaptım. Kırmızılı siyahlı bi gömlek, üstüne lacivert kazak, bir de kot giydim. Parfümümü sıkıp çıktım evden.

8'e 10 kala buluşacaz dediler bana ben de 7,30da çıktım evden. 7,45'de buluşacağımız yerdeydim. Gelen giden yoktu. Yine en erken giden ödülünü verdim kendi kendime. Neyse bekledim sonra bir iki kişi derken toplandık. 2 hafta önce gittiğimiz bara doğru yöneldik. Girdik içeri, oturduk. Çıkacak grup soundcheck yapıyordu sahneden. Garson kız geldi, daha sonra gelmesini söyledik. Hafiften sohbet başladı. Grubun soundcheck'inden sonra Ajda şarkıları çaldı ardı ardına barda. Hande yener falan da çaldı.
ayılmak için kaç kere kafamı suyun altına soktuğumu bi ben,
bir de allah bilir. 

İlk biralarımızı söyledik, sonra ikinciler, ardından üçüncüler ve son olarak da dördüncüyü. Çok büyük bi salaklık yaptım biliyor musun, sayın okuyucu? Biramı yere döktüm. İçerken ağzımdan boynuma aktı falan. Nimetti lan o. Ziyan oldu gitti yarımdan az biram. Çok üzüldüm lan, evlat acısı gibi. Bir arkadaş da 7 bira söyledi. O çocuk Sarı'yı seviyor ve onun birasından otlandı durdu Sarı. Ben de içmeye kalkınca siktiri çekti! Toplam 4,5 bira içtim. Evet, rekorumu kırıp, sınırların dışına çıktım. Bir hoş olmuştum, grubun çaldığı şarkılara son ses eşlik etmeler, salak salak dans etmeler falan.

11'e doğru kalktık. Kızları otobüse bıraktık, Sarı'la Kıvırcık'ı da Sarı'nın evine bıraktıktan sonra ben Kundura ve Sırık'la çiğ köfte yedik (Burda pistis'e nispet yapıyorum). Onların parası bitmiş, hesabı ben ödedim. Tabii ki de bana geri ödeyecekler parayı. Biz de para sıçmıyoruz sonuçta. Sonra bilardo salonuna gittik. Bunlar yine oynamaya başladılar, ben de koltukta ayılmaya çalıştım kendi kendime. 12'e doğru ayrıldım yanlarından. Bi pasajın kuytu bi köşesine çişimi yaptım. (ne yani ayıp bişey mi? Eve kadar tutamıcaktım!) Neyse sonra otobüse bindim ama yarı yolda indim otobüsten biraz yürüyüp kendime gelmeliydim.

Hava buz gibi hissediyordum ama etki etmiyordu. Yaka bağır açık şekilde yürürken sol ayak bileğim burkuldu. Ama alkolün etkisiyle canım yanmadı. Sallana sallana eve geldim. Herkes yataklarına çekilmiş, ben de yatağımı açtım, üstüme giyeceklerimi aldım. Üstümü bi çıkarışım var ya anlatamam kendi halime güldüm çok komikti. Üstümü mü çıkarıyorum yoksa ayrobik mi yapıyorum bilemedim. Hele çoraplarımı çıkarışım... Anlatılmaz, yaşanır. Bi ara bilgisayarı açtığımı hatırlıyorum, bloga gelen yorumları anayladım sonra kapayıp gömüldüm yatağımın içine.

Sabah kalktığımda midem bulanıyordu. Yine duş almadım. Üstümü değiştirdim, kahvaltı yapmak için sofraya oturduğum, anneannem ekmek kızartmış uzundan biraz koparıp yağladım ısırdım sonra midem bulandığı için kalktım. Dersanede hep midem bulandı ama bi türlü kusamadım. Şimdi iyiyim. Bileğime kas gevşetici sürdüm. Geçmezse yarın doktora giderim.

Neyse işte ben şimdi okul gömleğimle pantolonumu ütüleyim bari. Çok uykum var, çok!

6 yorum:

  1. sen bana nispet yapıyorsun alacağın olsun birşey demiyorum:) ammaaaaaaa

    "Biramı yere döktüm. İçerken ağzımdan boynuma aktı falan."
    birayımı düşünecem onu yalayacak her daim kişiler var sen anca yokluktan birayı düşün :):):))) buda sana kapak olsun nispetmiş hıhhh diyim şekerimmm:))):)

    bu arada bileğini bandajla üstünede fazla basmaaaaa dikkat et canım kendinee yaaaaa
    senin bira rekorunu 7 yapmanı bekliyooorummm

    YanıtlaSil
  2. çok ağır oldu bu cevap. parasızlık böyle bişey :(

    seninle yaparım 7'i. ama ayıltman gerekecek sonra. kabul mü?

    YanıtlaSil
  3. sen anlamadım anam :):) para ile ilgili değil :)

    7 yi benle yap ama ayıltmam valla arkadaşımı tuvalette bırakıp gitmişliğim vardır:) ağızınla içersen 17 bile olur ooo:)

    YanıtlaSil
  4. bilek iyi olsun ama o sarhoşluğun getirdiği, rahatlık, üşümeme, her şeyi yapabilme hissi süper değil mdir?

    YanıtlaSil
  5. senin birayı da yalayacak bulunur oolum merak etme:D
    kendimden örnek vermiyorum ki yanlış anlaşılmasın:DDDDDDDDDDD
    operadakifitne :P

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.