11 Kasım 2011 Cuma

"rainbow" candır


Bir üniversiteli arkadaşımı anlatmıştım bi ara size. (okumayanlar, hatırlamak ve tekrardan okumak isteyenler: click here)(Adına midye dicem) İşte o, Yoko'ya (şu john lennon tişörtü aldığım kız) come out yapmış. Buna bi akşam itiraf etmiş eşcinsel olduğunu, sevgili olduğunu falan. Sonra da Yoko bana söyledi "Midye'yle dün akşam konuştuk ..." diye ben de "doğaldır ne yapayım" diyerek hoş karşıladım.Aramızda Midye'nin konuşmaları falan geçiyor zaman zaman. Sevgilisinden söz etmiş Midye Yoko'ya. Ben hala Midye'ye bi çılgınlık yapıp gidip yanına "ROCK N' ROLL" diyemedim ama olsun.



Bi kaç gündür aramızda "RAINBOW" muhabetti aldı başını gidiyor Yoko'yla.

Yoko'ya annesi şu soldaki gibi bir şemsiye almış geçen haftaların birinde. Yoko da bu şemsiyele bi fotoğraf çekinip profil fotoğrafı yapınca Midye'de "ne o kız eşcinsel bayrağının altında fotoğraf çekinmişsin" falan filan demiş. Bunu da sabah bana söyledi Yoko. "Ben de sana söyleyecektim ama söylemedim" falan dedim.
Ara sıra içinde rainbow geçen şarkılar söylüyoruz sınıfta.

Bi düşündüm de erkeklerden de hoşlandığımı söylesem çevremdekilere ters tepki alacağımı pek fazla düşünmüyorum. Ama ne bileyim işte cesaret edemiyorum bir türlü.

5 yorum:

  1. onur haftasına en beğendiğim şeylerden biri gökkuşaklı şemsiyelerdi :) ev arkadaşım heteroseksüel olmasına ramen gökkuşaklı şemsiye almak istiyor, bulduğumuz yerde alıcaz :) artık yağmur yağsa diye bekleriz sonrasında :)

    YanıtlaSil
  2. ben gökkuşağını doğduğumdan beri seviyorum. doğuştan eşcinselim sanırım:) ben gökkuşağı renginde atkı alacağım inşallah. (öncekini bir yerde unuttum)
    rock'n roll meselesine gelince artık çekinecek bir şey kalmamış bence, hiç durma!

    YanıtlaSil
  3. haplo,
    ben de bileklik istiyorum

    kazuletçiğim,
    ördüreyim anneanneme?

    YanıtlaSil
  4. bak bileklik güzel olur hakkaten. atkı yerine bileklik arayayım ben de dur tezgahlarda

    YanıtlaSil
  5. bulursan bana da al. ben de bulursam sana alırım

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.