8 Kasım 2011 Salı

Karma iş başında


Dün sabah kahvaltı yaptıktan sonra annem, kardeşim, dedem ve anneannem köye gittiler. Bense evde tek kaldım. Daha doğrusu gitmeyi ben istemedim. Salak salak insanlar var, akrabalarımın çoğunu da sevmem zaten. Biraz televizyon izledim, her bayram olduğu gibi bu bayram da tvde bi bok yok. Biraz müzik dinledim, biraz bakındım sağa sola... Derken canım o kadar çok sıkıldı ki attım kendimi hemen bi chat sitesine. Belki anlaşabileceğim biri çıkar da hoş vakitler geçiririm diye düşündüm.

Bi kaç kişiyle konuştum, sonra msnden ekleştik. Kamera açtık falan filan yok ama benim sıkıntım gitmiyo başımdan. İnsanlarla biraz dalga geçtim, sinirimi bozanlar oldu. Burası küçük bi ilçe olduğu için açıkçası birileriyle tanışmayı düşünmüyorum. Neyse birisiyle tanıştık. Burada evi olduğunu istersem gelebileceğimi söyledi. Tamam konuşalım anlaşırsak olur dedim. Ekleştik msnlerden. Bu başladı bana "çok güzelsin, harikasın...." demeye ama götüme bile takmıyorum, biliyorum çünkü hiç öyle biri olmadığımı. 

canım çok sıkıldı, demiştim
Neyse konuşurken "geleyim mi?" dedi. Saat 8 civarı bunula konuştuk bu bana 9,30da burda olacağını söyledi. Olmaz, dedim. annemler gelirdi o saatte kadar eve, o saatten sonra dışarı çıkıp da napıcam? Derken bu başladı "A-AP-P" konuşmaları yapmaya. "Ben FULL A'yım" diyor, başka bi bok demiyor salak. Bu konu hakkında bayağı konuştuk ama angut işte anlamıyor. Kendini şartlamış. Neyse siktir ettim onu zaten.

Asıl mevzuya geliyorum şimdi. Bi çocuk selam verdi, yaşı 18'miş, Ben de yaşımı 18 derim hep. Aynı semtte oturuyoruz falan. Neyse bana hangi okulda okuduğumu sordu. Bizim burda iki tane anadolu lisesi vardır, teki benim okuduğum teki de öteki lise. Ben öteki lisede okuduğumu, mezun olduğumu ama üniversiteyi kazanamadığım için bu sene tekrar hazırlandığımı söyledim. Msn'den ekleştik. Ben onda hangi okulda okuduğunu sorunca benim okuduğum okulda okuduğunu söyledi. 

Kamera açtık, benim tişörtüm onun da ağız kısmı görünüyor ekranda. Birden kafamda şimşekler çakmaya başladı. Bu ağız, bu el eve evet bu çocuk KİVİ. (bu çocuğa neden KİVİ dediğimi bilmiyorum, öyle diyesim geldi işte). Aslında Kivi'nin gay olup olmadığını merak ederdim hep. Ağzından tanıdım çocuğu. Sonra kapadım kamerayı ve açmaya cesaretim olmadığını söyledim. O da "bişey yaşamayalım ama tanışalım" dedi. Ben de "Cesaretimi toplarsam birgün tanışırız" dedim. Ve sustuk. Sonra ben buna "İstersen msn'ini silebilirim ya da sohbet edelim" dedim ve sohbet etmek istedi. Biraz konuştuk, hiç ilişki yaşamaış, kendini kabullenme sorunları falan yaşıyormuş. Biraz konuştuk ve iznini isteyerek çıktım msnden. 
Aslında çocuğun Kivi olup olmadığından da emin değilim. Ağzı, dişleri benziyordu ama ne bileyim daha fazlasına cesaret edemedim. Bugün annemlerle çarşıya bana mont bakmaya gittik mağaza mağaza dolaştık ama bulamadık. Zaten bütün mağazalar da açık değildi. Ve benim canım çok waffle istedi oturduk bi kafenin dış tarafına önümüzden kim geçti dersiniz? Tabii ki de Kivi. Birden kızardım, kafamı öne eğdim, waffle'ımı bekledim.

1 yorum:

  1. ben netten tanışma özürlüyüm aslında :) pek beceremiyorum, hoşuma da gitmiyor o a-ap-p muhabbetleri ile konuya giriş yapan insanlardan. :) hani çoğu da sadece "gay" miş gibi, başka vasıfları yok..

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.