1 Kasım 2011 Salı

Kahve güzeldir.



Bayramda İstanbul'a gidememin içimde bıraktığı burukluk geçmedi. Nasıl geçsin ki? Neyse bu konulara girip canımı sıkmayacağım daha fazla. Gidemiyorsam gidemiyorum, dünyanın sonu değil ya! Elbet üniversitede İstanbul'da okuyup anasını ağlatıcam ortamın. 

Dönemin ilk yazılılarını olduk; kimya, biyoloji. Benim için yazılı demek uykusuz geceler, birbiri ardına dolan kahve kupaları demek. Sınav dönemi kafein manyağı oluyorum. Ve sınav döneminden sonra kahve içmiyorum. Bi süreden sonra midemi bulandırmaya başlıyor çünkü. Aslında ben filtre kahve severim ama makinam olmadığı için neskafeyle idare ediyorum, yapacak bişey yok. Türk kahvesine bayılırım ama. Bi kaç gece ders çalıştım ve şu yandaki gibi masanın üstüne yığıldım.

Ben bu aralar yine hayal kurmaya başladım. Hayalperestim lan ben, başka bişey değil. Saçma sapan, gerçekleşmesini istediğim bi kaç hayal kurdum. Aslında hayal kurmak bende yeni olan bi alışkanlık değil, kendimi bildiğimden beri çok sık hayal kurarım. Kimisi gerçekleşir, çoğu gerçekleşmez.

Bu yaz gidemediğim Eskişehir'e önümüzdeki yaz gitmeyi umuyorum. Sadece Eskişehir de değil, Ankara'ya da. Belki o civarlarda bir başka şehre de ek olarak gidilebilir. Trenle düşünüyorum bu seyahati. Eskişehir'de bi kaç gün ucuz otelde kaldıktan sonra, Ankara'ya geçmece. Orda da kalırım bi kaç gün sonra da İstanbul'a dönüş. Çok güzel olur kanımca. Keşke gitar çalmayı falan bilsem.  Hem bu vesileyle ÖSS stresini atarım. 

işte böyle gezmek istiyorum
Ama asıl büyük plan üniversiteye gittikten sonra gerçekleşmek üzere bekliyor aklımın bi köşesinde. Fransa, Almanya, İrlanda. Gezmek istediğim ülkeler. İrlanda'ya Ps: I Love You'u izledikten sonra aşık oldum. Almanya da çok çekici geliyor bana. Fransa'yı ise neden istediğimi bilmiyorum. Ama şarap ve Edith Piaf olabilir nedeni. Erkekleri tabii ki de ilgi alanım.

İnterrail diye bişey varmış. Yani bundan bayağıdır haberim var da adını bilmiyordum. Çok ucuza tren bileti alıp onunla gezebiliyomuşsun. Bu bileti istersen tüm ülkeler için alabiliyormuşsun da. Yani tanıştığım bi çocuk 700 liraya 1 aylık bilet almış ve Roma'dan Hollanda'ya kadar gezmiş şerefsiz. Ben de üniversiteye başlayınca, bi işe girip çalışacağım için para biriktirip Fransa'ya gidebilirim İnterrail'le. Almanya'ya gitmek daha kolay benim için. Almanya'da akrabalarım olduğu için kendimi davet ettirtebilirim. İrlanda'ya da bi şekilde hallederim. Her sene bi ülke dolaşsam ne güzel olur. 

2 yorum:

  1. Neden olmasın?
    Ben üniversiteden mezun olalı kaç yıl oldu ama hala interrail ile bir yere gidemedim.. Ama yine de hayalini kurmak çok güzel..

    hayallerde yaşıyoruz :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.