3 Kasım 2011 Perşembe

I'M DANCER!


Yeah! Yanlış duymadınız, dasçıyım.

Bütün dans kariyerim 8 yaşında annemlerin beni bale kursuna yazdırmasıyla başladı. 3-4 sene dans ettikten sonra tango dersleri almaya başladım. Tango'yla bi kaç gösteri yaptıktan sonra Latin danslarına merak sardım ve bi anda bıraktım dansı.

Yok daha neleler?! Tabii ki hepsi yalan. Sünnet düğünü DVD'mi izledikten sonra bıraktım oynamayı. Abi, o ne biçim oynayıştır?!birbir11!!

Neyse gelelim konumuza. Bizim okulun bir geleneği vardır, her sene 24 Kasım gösterisini 12. sınıflar hazırlar. Yani bu sene bizim dönemde sıra. Ve dans gösterisi yapmaya karar vermiş arkadaşlar. 5 -6 çift prova yapıyodu 1 haftadır. Erkeklerin çoğu ayrılınca bi kız aradaş da bana rica etti "partnerim olur musun?" diye. Ben de bi denerim, dedim. Ve bugün ilk provayı yaptık. İki dansın provasını yapabildik; salsa ve tango. Adım egzersizleri yaptık, hareketleri üstün körü çalıştık. Çünkü yarın bi iki öğretmenin önünde sergileyecekmişiz.

Benim partnerim şişmancana bi kız. Ve benden kısa. Ve bu yüzden de hareketlerin bazılarını yapmakta zorluk çekiyor. Çok ateşli hareketler de var. Sürtünmeli hareket çok :) Ama provalar böyle giderse ben de çıkarım. Çünkü dans etmeyi bilen bir kişi var, o da koreografiyi hazırlayan. Biz de ayak uydurmaya çalışıyoruz. Dansın ateşli olmasından dolayı okul yönetiminden de onay alamayabiliriz.

Aslında bi etkinliğin içinde yer almak istiyordum ama bu dans mı olmalıydı, başka bir şey mi bilemiyorum. Neyse olmadı başka bişeye girerim. Aslında bu konularda rahat değilimdir ben. Ama bakalım neler olacak. Latin vücudumu millete göstermeliyim dimi?

***

Ha bide bugün Dil ve Anlatım dersinde ne olduğunu anlatayım.

Yakışlıklı olmayan ama karizmatik bi Dil ve Anlatım öğretmenim var okulda. Ve adam öteki öğretmenlerin aksine slim kıyafetler giyiyor. Bugün de pantolonun önünde bi kabarıklık vardı. Kendimi zor tuttum üstüne atlamamak için. Çok tatlıydı lan.

2 yorum:

  1. ve başlığı her okuyuşumda aklıma gelen: http://www.youtube.com/watch?v=sZOlFKoZ-RM

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.