10 Kasım 2011 Perşembe

HAYAT BENİ NEDEN YORUYORSUN?!?!?!


Yok tanrı baba benimle taşak geçiyor. Cidden bak. İki gün güldürüp üçüncü gün de surat astırtıyor. Yok artık ne yapacağımı bilmiyorum. Hava almaya ihtiyacım var, bi şehir değişikliği mi yapsam. Uzaklaşmak istiyorum. Bu sefer İstanbul'a gitmek istemiyorum. Çünkü asıl sorun İstanbul'da.

Aslında moralim okul çıkışına kadar iyi idi. Annem geldi okul çıkışına, mont bakacaktık bana. Geçen gün de bakmıştık ama bugün mağazaların hepsi açıktır diye tekrardan baktık. Kendime mont beğenemedim. Annemin de suratı asıktı. Sonra ne derdi olduğunu söyledi.

Aslında sorun bir anda ortaya çıkan bişey değil ihmalkarlıktan ortaya çıkan bişey. Hani ertelemeler vardır ya hep hayatta onun sonucu. Sinirim bozuldu benim de, hem de çok.

Şimdi istediğim tek şey var hayatta;üniversiteye iyi ya da kötü bi bölüm kazanıp gitmek ve ardından da işe başlayıp kendi ayaklarımın üstünde durmak. Bu yerin İstanbul olmasına gerek yok. Ankara ya da Eskişehir olması da önemli değil benim için. Çalışabileceğim bi yer olsun razıyım.

5 yorum:

  1. bölümüne iyi karar ver derim Patrick.. hangi mesleği istiyorsun onu da bilmiyorum aslında. ama çalışıp kendi ayakların üzerinde durmak, hayatın hakkında çok az hesap verip, yaptığın bir şey için "evet ben bunu kendim için yapıyorum." demek, yeterince motivasyon sağlıyor.. en azından benim için :)

    YanıtlaSil
  2. asıl isteğim psikiyatr olmak ama tıp'ı kazanmak benim için cidden hayal en azından bu senelik

    YanıtlaSil
  3. eğer psikiyatr olmak bu sene için zor diyorsan en azından psikoloji oku ve psikolog ol derim.. Ben okumadım, olamadım hala yanıyorum. bari sen ol parricc

    YanıtlaSil
  4. psikiyatrlıkla psikologluk benim için çok ayrı kavramlar.

    YanıtlaSil
  5. düzgün bir karar verirsen benim gibi herşeyi tekrar baştan inşa etmek zorunda kalmssın ilgilerine yönel ve bak çok açık söyliyorum kimin ne dediğini siktir et sen neden mutlu olacaksan onu seç.
    bak ben nü fotoğrafçıyım türkiyede en zor yapılacak işlerden biri ama ben seviyorum bu işi ve emin ol sevdiğin işi yapınca ne yorgunluk nede başka birşey oluyor bunu düşün derim şekerim

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.