28 Kasım 2011 Pazartesi

Günah Çıkarma



Bir kaç gündür kafamdan çıkmayan biri  var. Ozan. Evet gerçek adı Ozan. Bu sefer takma ad takamıcam. Aslında bu olayı eski blogumda da anlatmıştım ama yine anlatıp günah çıkarmaya ihtiyacım var. Pişmanlıklarım peşimi bırakmıyor.

İki yaz önceydi, facebook aracılığıyla tanışmıştık. Ne yaptığımı sormuştu bana. Makarna yapıyordum karnım acıkmıştı. Biraz sohbet ettik facebook'un sohbetinde. Şarkı önerdi bana dinledim, ben ona söyledim o dinledi. Ortaçgil'i seviyorduk ikimiz de. Bir de ne öğreneyim gitar çalıp şarkı da söyleyebiliyormuş. Bana Ortaçgil çalıp söylemesinin sözünü aldım. O zaman 24 yaşındaydı, yani şimdi 26. Aynı semtte oturuyorduk ikimizde hatta 10 dk yürüme mesafesinde zorlasam 6-7 dk'da da gidebilirdim. Tek yaşıyormuş.

Ama o bir kaç gün buluşamadık. Bademciklerini aldırmış, ailesi yanındaymış. Ama mesajlaşmaya başladık. Onun evini tam olarak bilmiyordum ama evine yakın yerlerden geçerken mesaj atıyordum ona. Öyle cilveleştik biraz. Msn'deki avatarı çok tatlıydı. Daha çocuğu görmeden hoşlanmıştım anlayacağınız.

Evine ilk gittiğimde biraz sessiz sakindim. Küçük ama güzel bir salonu vardı. Ortalık biraz da dağınıktı. Oturdum koltuğuna o da karşıma oturdu. Biraz iri bişeydi, esmer ve de kıllı. Üstünde beyaz bir tişört vardı. Gerçekten çok tatlıydı. Biraz da süslü bişeydi. Saçlarına zaman ayırır şekile sokardı. Aslında o saç modelini sevmezdim ama ona ayrı bi hava, havasına hava katmış.

Sonra ordan burdan şurdan konuştuk. Sonra kanepeyi açtı, güzel bir de çarşaf serdi. Çok rahattı kanepesi. Yaptığım en iyi sekslerimden biriydi diyebilirim. Hafta içi çalıştığından ya saat 6'dan sonra yarım saat 45 dk annem eve gelene kadar takılıyorduk ya da cumartesi günleri. Nerdeyse ondan sonra her cumartesi buluşuyorduk.

Git gide bağlanıyordum Ozan'a. Bana şarkı söylüyor, gitar çalıyordu. Romantikti, mumları vardı evinde. Gülüp eğleniyorduk.Anlamıştı ona bağlandığımı "bak sen bana git gide aşık oluyorsun" diyordu. Ben de "saçmalama" diyerek geçiştiriyordum konuyu. Fuckbuddy olarak takılıyorduk sözde. Bana yaşadığı bi kaç ilişkiyi anlatıyor, üzülürek ama belli etmeyerek dinliyordum. Bense bunlara kızıp bir başkasıyla buluştum.

Bir gün evinin önünde gasp edilmiş. Duyduğumda çok üzüldüm, yanında olmak isitemiştim ama arkadaşları vardı çevresinde, o yüzden gidemedim. Taşınma kararı aldı. Harbiye'ye taşındı. Bense o sıra okullar açılmıştı, geri döndüm. İstanbul'a gidince tekrar buluşacaktık ama beni iten birşey oldu, gitmedim. Neydi o duygu bilmiyorum. Sonra ne aradım ne de sordum. Öylece çıkarmıştım hayatımdan.

Cevahir'e sinemaya gittim. İncir Reçeli'ydi galiba. Ya da Kaybedenler Kulübü emin değilim. Galiba İncir Reçeli'ydi her neyse hatırlayamıyorum. İki film de beni derinden etkilemiştir. Metrobüsle eve dönerken arkamda telefonla konuşan bi adamın sesi belirdi. Evet, bu ses, bu ses Ozan'ın sesiydi. Arkamı dönemedim. Çünkü bir şey derse verecek cevabım yoktu.

Durakta indim metrobüsten ve ilk işim o arkamda konuşan adamın yüzüne bakmak oldu. İçim rahatlamıştı, o değildi. Ama o an anlamıştım ne kadar özlediğimi. Hemen telefonumu aldım elime, adının üstüne geldim. Arama tuşuna basmak geçti içimden delice ama kendime engel oldum.

Zara'dan bi hırka almıştı kendine 18 liraya. Çok beğenmiştim ben de hırkayı. Kendime de almak için gitiiğimde kalmamıştı. Bi kaç dükkan gezmiştim o hırkadan bulmak için. Doğum günümde ise "istersen sana vereyim?" dedi. Kabul etmemiştim. Keşke kabul etseydim de bu soğuk günlerde onu giyseydim.

Bilmiyorum ama üşüyünce aklıma o geliyor. Oysa yazın tanışmıştık onunla, terli terli sevişmiştik. Soğukla ilgili o hırkadan başka hiç bir alakamız yok. Bilmiyorum ama ona sarılıp uyuyasum var. Bi arkadaşa anlattığımda bu olayı, aramamı söyledi. Ama arayamam ki. Belki İstanbul'a gitmeden önce ararım, özlediğimi, buluşmak istediğimi söylerim.

Tanrım, ne olur bu isteğimi kabul et! Onu istiyorum, varlığını hissetmek istiyorum.

11 yorum:

  1. Rica ederim.
    He bi de umarim tekrar görürsün onu :)

    YanıtlaSil
  2. birini üşüdüğünde özlemek farklı bir şey... ikisi birden sarsıyor insanı.. :)

    YanıtlaSil
  3. arasanda yine aranızda gerçekten bu sefer sadace sex olacak ve gene aranıza mesafeler girecek üzülen sen olacaksın bana kalırsa arama bebişimm

    YanıtlaSil
  4. haplo,
    akşam akşam çok feci sarsıldım

    pistisim,
    aradım, sonuç ne oldu dersin? numarasını iptal ettirmiş!

    YanıtlaSil
  5. şahane yazmışsın . çok beğendim. hissettiğin duyguları o kadar iyi aktarmışsın ki etkilenmemek mümkün değil. ama bazen olur böyle işte , sebepsiz yere posta koyarsın en sevdiğine ya da potansiyel sevgiline. canını acıtacağını düşündün belki de. boşver giden gitmiştir. ama arayıp hal hatır sormak seni küçültmez bence.

    YanıtlaSil
  6. Etkilendim be Patrick.Duyguyu yaşatmışsın yazıda.. Güzel olmuş :)

    King yaşıyo musun sen? ya sen çok özlettin ama kendini yahu! İzini buldum tekrar hohoho :)

    YanıtlaSil
  7. ne yazacağımı bilemedim...sarsılmak yeterli bir kelime midir bilemedim
    gecen sene beraber yürürken kahverengi fularını vermişti üşüdüğümü görünce, sen de kalsın dedi kibarlık ettim almadım daha doğrusu benim yüüzmden üşümesin dedim ama yazını okurken ilk o sahne geldi aklıma ... ve inanır mısın bu aksam bakırköyden onunkine benzeyen bir fular aldım sanki o vermiş gibi... sarsılmak diye yazdığımda anlamayanlar olabilir ama cidden bu hatırlayış bu tesadüf vs bu gece için fazla idi... :( ... onu görme mevzusuna gelince... herşeyi bırak yüreğinin götürdüğü yere git çünkü tecrube ile sabit ki, yapamadıklarımız içimizde o büyük yaralar açıyor...

    YanıtlaSil
  8. king,
    güzel yorumların için çok teşekkürler.
    aradım, ama telefonunu iptsl ettirdiği için sesini bile duyamadım

    biadam,
    teşekkür ederim.
    tekrardan hoş geldin.

    iyibiri,
    peki, dediğini düşünücem.

    YanıtlaSil
  9. Kendini kızlara aşık olan, erkeklerle sevişen biri olarak etiketlemişsin. Belkide bu yüzden, o çocuğa aşık olabileceğini kabullenmek istememişsin ve kaçmışsın...

    Hayat ve kendimizle ilgili çok bildiğimizi sanıdığımız için pişman oluyoruz...

    Umarım bundan sonra kendini mutlu etmeyi öğrenirsin...

    YanıtlaSil
  10. herkesin hayatında böyle şöyle oluyor ve böyle şeylerle törpüleniyor insanlar. hatta güzel bi laf vardır: insan alışan hayvandır diye. alışacaksın. ama alışmaktan daha önemli bir şey söyleyeyim ben sana: ders al! burada bir hatan var onu bul ve ondan ders al: yanlış adama aşık olursan eninde sonunda üzülürsün. yılmak yok, aramaya devam. operadakiciddi :)

    YanıtlaSil
  11. tekrardan hoş bulduk :) Ben anlamadım blog'un kapandı mı nooldu? Birden takip edememeye başladım listemde patrick olmasına rağmen :(

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.