26 Kasım 2011 Cumartesi

Bu gece kopmak lazım!


Kış uykusuna yattım, kalktım. Haberiniz yok. Dün akşam saat 7'de uyuya kalmışım kanepede. Sonra bi ara anneannemin "kalk, çay iç, sonra uyursun!" naralarıyla uyanı verdim. Sonra çişimi yapıp yattım tekrardan. Sabah kalktığımda her şeyin değişmiş, çikolata diyarında uyanmayı beklerden dünyanın bıraktığım yerden devam etmesi beni üzdü. Kadere trip atarcasına açtım laptopumu oturdum yatağımın içlinde. Uzun zamandır temamda değişiklik yapmayı düşünüyordum ama güzel  fotoğraflara denk gelmediğim için el sürmedim. Ben çok beğendim temamı, içime çok sindi :P

Temadan da anlayacağınız üzere İstanbul aşkıyla yanıp tutuşuyorum. Belki Bi'adam'ın ayarladığı buluşmaya gelebilirim diye düşünürken o tarihte deneme sınavım varmış. Yani hem İstanbul'a hem buluşmaya gidemicem. Bir de sömestrda gidemezsem herhalde "İSTANBUL" diye diye öleceğim. Tanrım benim dualarım niye duymuyorsun? Benimle olan bağlarını kopardın mı, naptın? Haklısın ben de seni ihmal ettim uzun zamandır. Ama bayram namazında beraberdik ya.... Tamam, sustum. Beni tınlamıyorsun anladım.

Bi insan hiç bulunmadığı bir yeri nasıl özler ki? Nasıl oraya yazılmış bir şarkıda duygulanır, gözünden bi kaç damla yaş süzülür? Bahsettiğim şehir ANKARA. hiç gitmedim, yanından bile geçmedim. Tanıdığım yok, aşık olduğum insan yok. Ama en önemli şeyim orda. HAYALLERİM. Ankara'da yaşamak istiyorum nedenini bilmiyorum. Bu şarkıyıda iki gün önce şu blogda denk geldim ve hemen indirim dinlemeye başladım. Başka şarkı dinlemedim diye bilirim. Adele'nin Set Fire To The Rain'inden sonra beni bu denli etkileyen bi şarkı olmamıştı. Ne yapıp ne edip bu yaz Ankara'ya gitmeliyim. 

Bu akşam yine içmeğe gidiyorum, genşler! Barda içmek güzel ama hesabı ödeyene kadar. Bu akşam çok içmicem, içmicem, içmicem... Tamam yalan söyledim. İÇİCEM LAN! Şimdi kim kalkacak duş almaya, kim ne giyeceğime karar verecek? HAYAT ÇOK ZOR, DİMİ? :P 


10 yorum:

  1. tema çok şık olmuş çooook beğendim ;)

    insanın şöyle bir içi açılıyor.. bu arada tanrı ile konuşman çok hoşuma gitti.. buna yazılarında daha çok yer verebilirsin. ayrıca deneme sınavı dediğin nedir ki her hafta olmuyor mu zaten heaheha, neyse seni ayartmayacağım...

    ayrıca ankara sevdan olduğunu bilmiyordum, şaşırdım...

    YanıtlaSil
  2. şarkıyı ve temayı çok sevdim Patrick. güzel seçim olmuş.

    YanıtlaSil
  3. o zaman şu şiiri sana hediye ediyorum çok sevdiğim ve severek dinlediğim;

    http://youtu.be/kZNMzLXVcvk

    Hey gidi Ankara hey
    Beni de benzettin ya kendine
    Astin suratimi, resmilestirdin beni
    Hey gidi Ankara hey
    Beni de benzettin ya kendine
    Yüzümde bürokrat gülümsemesi
    Içimde politik çikmazlar
    Kaçinci askti tattigim aksamlarinda
    Kizilay'da yürüyemeden el ele ayrildigim
    Bir gecelik duygu esnemesinde
    Yalnizligimla kendimi evime attigim
    Tutamadigim mevsimlerini doya doya
    Kaybettigim kendimi herhangi bir sokagin
    Herhangi bir ayriminda...
    Geçerken ömrüm giris katlarinda, üsüdüm titredim.
    Otuz yasima girerken bir yaz aksaminda

    ...

    YanıtlaSil
  4. haplo ve bigay,
    tema yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    bigay,
    ankara benim için bir başka. hele bugünlerde daha da kabardı o sevda.

    o gay,
    ben de severek dinledim şiiri :)

    YanıtlaSil
  5. patrik dayak istiosun bence.
    manyadınmı olm.

    bu nası bi maşoşizmdir.
    ankara da yasamak istenir mi?

    benim bildigin daha güzel acı cekme yontemleri var merak etme ;)

    YanıtlaSil
  6. sıpaacıkkkkkk...

    sertab erener lal albumu büyü de gel dinliyoruz ;)

    opucüx

    YanıtlaSil
  7. msnden ekledim kabul etmedin hala, kızıyorum bak.

    YanıtlaSil
  8. hangi adresmi ekledin?,
    genelde pek msn kullanmıorm da anca ozel gorusmeler fln icin giriorm.
    bu yeni actıgmdan hiç msne girmedm neyi ekledn sen

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.