20 Kasım 2011 Pazar

Böyle hayal etmemiştim

Sevgili blog (hep bunu demek istemiştim ama amelece bulduğum için dememiştim, aslında güzelmiş, arada kullanayım ben en iyisi) size bu akşam eskilerden bahsedicem. Gözünüzün görebildiği her yer önceden dut bahçeleriydi, herkesler o ağaçların altında çatır çatır, anıra anıra sevişirdi. Siz hatırlamazsınız, küçüktünüz o zamanlar.

Bilen bilir benim bloglarla tanışmam Hayat Erkeği sayesinde oldu. 9. sınıfın yaz tatiliydi, Hayat Erkeği'ni okumaya başlamıştım. Ardından da bir kaç blog daha keşfettim derken kendi ilk blogumu açtım. Yani benim buralardaki FENOMEN'im Hayat Erkeği. Sonra baktım ki Dizüstü Edebiyat diye bi bok varmış. İnsanlar kimliklerini saklayıp bloglar yazıyormuş falan derken D. E. bünyesindeki insanları takip etmeye başladım, sonra kendime bir fake hesap açıp aşk üzerine yazılar yazdım. Yazdığım yazılar da yaşadıklarım değil, fantezi ürünleriydi. Kendim yazdım diye söylemiyorum ama yazılarım çok güzeldi. Ara sıra yayınlıyorum burda yazacak bişey bulamayınca.

işte o insanlar hayal ettiğim gibi olmayınca kafadan aşağıya
kaynar sular dökülmüş gibi oluyorum
Hani şu kimliklerini saklayan insanlar sonrada kendilerini dışarı vurmaya başladılar. Mesela ben Pink Freud'a hayrandım. Kızın harika vücudu vardı, kafamda bir Victoria Secret Meleği olarak canlanmıştı. Sonra ne oldu? kendini afişe etti, bütün hayalleri yıktı. Sadece benim değil bir çok insanın.

Bu gün de TÜYAP'ta Pucca'nın imza günü vardı ve ben İstanbul'da olsaydım gitmek için nelerimi vermezdim. Pucca bu, boru değil. O kahkahalarla okuduğum kitabın yazarı. Yazdığı her yazıyı bir çırpıda okuduğum kadın. Bugün hep aklımda o vardı, eve geldim ilk işim Pucca'nın fotoğraflarına bakmak oldu. Ve yine aynı son, hayal kırıklığı.

Hani insanlar okudukları kitapların filmlerini beğenmezler ya, öyle bişey işte. Kafamda oturtuyorum kişiyi, bir de bakmışım ki hiç benzerliği yok. Olcak iş mi bu?

Şimdi merak ettiğim insanlar da var takip ettiğim. Serhat, King, O Gay, Kazulet, Biseksüel. Meraktan kastım bu insanların özel yaşamında ziyade kendileri. Aslında onların gerçekte olup olmadığını merak ediyorum. Nasıl diyim, diyemedim işte. Şöyle diyeyim o zaman. Şöyle karşımda göreyim kendisini yeter. Daha fazlasına gerek yok. Çünkü ne kadar tanısam o kadar uzaklaşacak benden. O yazdıkları bana yalan gelecek. O kendini rahat hissedemicek, ben kendimi ona rahat anlatamıcam.

-Biraz saçmaladım, yazdıklarımın çoğunu da sildim-
-şarkı da 'şarkıyı yasaklayanlar'a gelsin-

12 yorum:

  1. vay beee ühühühü:( beni merak etmiyorsun oysa ben seninle şebo konserine gitme, üstüne fotoğraf dersi verme ihtimalini sevdim asdfghjklsdfghjkl:):):):):):):)

    YanıtlaSil
  2. bebeğim neden öyle diyorsun, neler konuşmuştuk seninle, magazinleri falan çağırcaktın. kendimi affettirmek için için 2 çiğköfte 1 bira ısmarlıyım?

    YanıtlaSil
  3. bak yaaa :))) bu saatte allahın dağında beni çiğköfteye aşertiyorsun. İstanbulda değilim birde bak bu iki olduu valla gabertirim :):):)

    kıyabilirmiyim sana deliiii:)))) biliyorum ben seni

    YanıtlaSil
  4. Okurken Pucca'yı nasıl hayal ettin bilmiyorum ama o sadece bir blog yazarı ya da yazar, her neyse. Senden benden bir farkı yok :)

    YanıtlaSil
  5. Yaa kazulet herifin tekiyim neyimi merak ediyosun:) Neyse, İstanbul'a gelirsen beni ara da sana bi şeyler ısmarlayayım, karşılıklı konuşalım. Yüzüme kesekaaadı geçiriceem ama:)))

    YanıtlaSil
  6. bileydim daha önce yazardım bu yazıyı

    YanıtlaSil
  7. soumuz pucca gibi olacaksa görüşmeyelim bence hahaha :))

    aslında @kaldırımın dediği gibi sadece bir blog yazarıyız hepimiz de
    sen ben biz gibi yuvarlak masanın etrafında sohbet eden insanlar hayal et bir birimize bir şeyler anlatıyoruz vs :))

    YanıtlaSil
  8. Benim fotom gerçek hayal kırıklığına uğramasın o zaman beni de takip et ablası :)

    YanıtlaSil
  9. hımmmm demek ben senin fenomeninim ahahaha bu hoşuma gitti. o zaman beni istediğin kadar çirkin hayal edebilirsin, çünkü cidden çirkinim ve inan bana beni gördiğin an, erkeklerden yüz çevirip kadınlara dönersin ahahahaha

    YanıtlaSil
  10. hayat erkeği,
    görmeden bişey diyemem. :)("beni gördüğün an" demişsin ya, yani görüşecek miyiz?)

    YanıtlaSil
  11. Tükürdüğümün fanatizmi grup yorumu da aldı elimden . Aynı zaman insanlarıyız senle , hatırlayamadım ne olmuştu ? Ne yasaklanmıştı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hatirlamiyorum tam ama gakiba Cemo yasaklanmisti

      Sil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.