19 Kasım 2011 Cumartesi

Bir tuvalet anım.

Arkadaşımla bir AVM önünde buluşacaktık, ben de biraz erken gidip onu beklemeye başladım.
Çişim de gelmişti. “Ne yapsam?” diye düşünürken, “gir şurdaki tuvalete de rahatla” dedim kendi kendime. Girdim çişimi yaptım, biraz oyalandım, elimi yıkadım, tuveletten çıktım.
Çok dalgındım o gün, başım da ağrıyordu, saftım.
Tuvalet görevlisi adam birden karşıma çıktı ve “Birşey sorabilir miyim?” dedi. “Tabii ki” dedim. O sırada aklım başımda değil, kim bilir nerelerdeydi.
“Kaçıncı sınıfa gidiyorsun?”
“Dokuz… Yok, yok. On! Of ne diyorum ben ya? On birinci sınıfa gidiyorum.”
“Emin misin?
Adamın dalga geçmesi haklıydı. O kadar dalgındım ki “Anasınıfına gidiyorum, amca.” bile diyebilirdim.
“Evet, eminim. Biraz kafam karıştı da. Ne vardı?”
“Doğu ne taraftadır?”
“Bilmem, elimde pusula yok. (çok da ukalayım.)”
“Güneş şu taraftan doğuyor, yani burası doğu.”
“E eee nolmuş?
“Doğuya giden elektrikli trenin dumanı hangi hangi yöne gider?”
Sayısal öğrencisiyim ya hemen kafamdan hesaplama yapıyorum. 30-60-90 üçgeni, yok pisagor; olmadı. Geçmiş coğrafya bilgilerimi karıştırdım. Doğu burasıyla, rüzgar esmiyorsa -esse söylerdi-… Evet, bulmuştum cevabı. Kendimden emin bir şekilde biraz da ukalaca söyledim.
“BATI!”
Adam baktı, baktı, baktı… Ezerek baktı.
Anlamıştım sorunu cevabını. Bu soru çocukken kendini bi bok zanneden enseli amcaların bana sorduğu sorulardan bir tanesiydi. Hay sikiyim böyle işi! Adama da rezil olmuştum.
“Şey ya, elektrikli trenin dumanı olmaz ki…”
Boşuna zaman kaybetmiştim geri zekalı adamla konuşurken. O salağın egolarını şişirmiştim boş yere. “Hahaha siktiğimin liselisi bi şey bilmiyor asadsafdasfa” diye düşünmüştür. Girsin götüne, keman yayı.
Zaten arkadaşım da geçikti.


*Bayağı zaman oluyor bu olay yaşanalı.

3 yorum:

  1. iyi de adamın derdi neymiş ne alaka yani seni bulup bu soruları sorması :))

    YanıtlaSil
  2. sevmiyorum böyle insanları..

    YanıtlaSil
  3. DESEYDİN Bİ PİSTİS VAR FİZİKTEN TUTTA BÜTÜN İŞLEMLERİ SANA İTİNA İLE GÖSTERİR DÜNYADA NE MAL ADAMLAR VAR YA

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.