27 Ekim 2011 Perşembe

"Vay, yine mi keder? Ama artık yeter! "


Mutluydum bir kaç gündür. İnsanlara yardım ettiğim için, İstanbul'a gideceğim, Serdar'la tanışacağım için. Ama yok bana mutluluk yasak sanki. Neden böyle olur anlamam. Son anda her şey mahvolur. Onca plan çöpe mi gitti şimdi? Galata'da sigara içip, Karaköy'de şarap içemeyecek miyim? Cevap ise koskocaman bir "HAYIR".

Öğlen arkadaşlarla koli ararken marketlerden annem aradı. Açtım telefonu ve bana bilet alıp almadığımı sordu. Almadım, dedim. "Ben geleyim, anneannenler bayramda yalnız kalmasın" dedi. Bişey diyemedim. Emrivaki yapmıştım biraz da İstanbul'a gitmek için ama o da kabul etmişti.

Planlar yapmıştım kendimce. Sevinmiştim.Ama bu telefon görüşmesinden sonra bi anda hepsi tepeme yıkıldı. Hayat durdu bir anda. Öğlen o koşturmada pek bişey anlayamadım ama okula gittikten sonra biraz düşününce çok kötü oldum. Dediğim gibi planlarım vardı. Serdar'la tanışacaktım. Bakırköy'deki çocuktan Vosvos'lu tişört ve Eiffel'li anahtarlık alcaktım.

Yazın da olduğu gibi, herşey son anında değişmeye devam ediyor.
Kısacası: Kötüyüm. Yarın kimya yazılım var ve ben sadece kahve içip bişey yapmamak istiyorum. Bir de beni dinleyecek birisi olsa fena olmaz.

Her ayrılık zor
Bin yıldır söyler dururum
Öğrenmiyor kalp
Görüldüğü üzere durumum

İnsan biraz olsun akıllanmaz mı?
Büyümez mi er geç?
Yanardağ gibi için için
Sönmez mi bu sinsi ateş?

Vay, yine mi keder?
Ama artık yeter!
Yine kapıda kara geceler...
Vay, çileli başım
Ortasında kışın
İyice beter...

Bu zor günler de
Elbet geçer bir gün
Herkes farkında
Herkes nasıl üzgün

İnsan biraz olsun akıllanmaz mı?
Büyümez mi er geç?
Yanardağ gibi için için
Sönmez mi bu sinsi ateş? 

8 yorum:

  1. bence daha kolay özgür olabilmek için otur kimya çalış.. hem de hemen :) çok ciddiyim.. şimdi kendini gereksiz yere dramatize edip ben ne kadar kötü durumdayım diye üzmenin zamanı değil.

    emin ol bu yollardan geçmiş olmama rağmen, ekonomik özgürlüğüm, barınma özgürlüğüm, ne bileyim işte her şeyim elimde olduğu halde çok istediğim halde sevgilimin yanında değilim :( hatta büyük hayaller kurduğum fotoğraf sergisine de beraber gidemedik.. o gelemeyince bende gitmedim :( yani hayatta her istediğimiz olmayacak. ama biz elimizde olanlarla en iyisini yaşayacağız :)

    YanıtlaSil
  2. ne dilediğine dikkat et patrick. ne demiştin. "karmaşıklık istiyorum" işte buyur buradan yak.

    YanıtlaSil
  3. Bi'Gay,
    oturdum kimya çalışmaya. iki fincan kahve içtim ama baş aprısı ve uykuya yenik düşüp uyudum.

    serhat,
    benim istediğim karmaşıklık değil koşuşturma, arada da şaşırtıcı olaylar. evden okula okuldan ile işten eve koşuşturmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. ben de tanışmak isterdim senle ve serhatla:/

    YanıtlaSil
  5. umarım bir dahaki sefere planların bozulmaz ve istanbul'a gelebilirsin. ama bazı seçenekler bize kalmıyor ne yazık ki, sen yine de sınavlarını boşlama. :) üniversitede çok daha özgür olacaksın..

    YanıtlaSil
  6. Bİ gay'a katılıyorum özgür olabilmek için çalış.


    Birde mail gelmemişti tekrar aatt :D

    YanıtlaSil
  7. sözlerini yazdığın sezen sarkısındaki gibi
    bazen artık yeter diyor insan...
    yasadıklarımız baskalarına göre küçük önemsiz de olabilir ama canımız hiçbirşey cekmiyorsa, o olmayınca bizim de birşey yapasımız gelmiyorsa zaten bize olanlar olmuş demektir...

    sohbet için buralarda olurum gelen olursa beklerim... bilen bilir beklerim cidden ;)

    hayırlı özgürlükler dilerim :))

    YanıtlaSil
  8. kazulet,
    tanışırız o zaman :P

    Haplo,
    her şey özgür olmak için o zaman bu andan sonra

    kereste,
    çalışmak çalışmak çalışmak...

    iyibiri,
    harbiden de olanlar olmuş

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.