10 Ekim 2011 Pazartesi

Sevdiğim Adamlar - John LENNON


(9 Ekim 1940 - 8 Aralık 1980)

Aslında dün yapmam gerek bu postu bugün yapmaktan utanıyorum. Dün Lennon'un doğum günüydü ve iki fotoğraf bulup eklemeye üşendim. Bu postum da ona kendimce doğum günü hediyemdir.

Kendisi en sevdiğim adamlardan biridir. Dün dersaneye giderken kendime giyecek tişört aradım ve elim kendiliğinden John Lennon baskılı tişörtüme gitti. Gerçekten seviyormuşum bu adamı demek ki. Eve gelince öğrendim doğum günü olduğunu. Bugün de okulda arkadaşlarla "peki" alıp doğum gününü kutladık. 

Hayatını merak edenler: http://tr.wikipedia.org/wiki/John_Lennon 

işte tişörtümün baskısı


yoko, yani karısı. Çok ama çok tatlılar.


en sevdiğim ikili

adam king

böyle bi dedem olduğunu düşündüm de... cidden çok güzel olurdu

cool'lukta sınır tanımıyor. 

hep mutlu ol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.