19 Ekim 2011 Çarşamba

Özlemişim bu kokuyu: "Soba üstünde kızarmış ekmek kokusu"


Annemin ben ders çalışayım diye ödemediği internet faturası yüzünden cumartesinden beri internetim yok :( Bir anda gitti anlamadım. İnsan önce haber verir ki hazırlık yapayım diye. Ama yok vefasız TTNET beni düşünmüyor, hemen kesmiş nedi orospu. Neyse işte anneciğim bugün faturayı ödeyince kavuştum internetime. Hani internetsizlik sorun değil de blog okuyamamk koydu bana. Arkadaşlarla facebooktan falan haberleştim ama takip ettiklerimin haberini kimden alıcam?

Bi çırpıda olan biten ne varsa okumaya çalıştım. Ben tumblr'ın fast food özelliği yüzünden kullanmayı sevmediğimden yakınırken blogspot'ta da uzun yazılar okuyamadığımı farkettim. Uzun yazılar iyi hoş da bi iki görsel, araya şarkılar serpiştirseler daha hoş olur.

Kısa bi özlem yazısından sonra tekrardan MERHABA!

***

işte bizdeki de buna benzer bişey
Malum havalar çok soğudu. Adeta kıçım buz tuttu. Bi ara ciddi ciddi buz tuttuğunu düşündüm. Buralara daha doğalgaz gelmediğinden anneannemle pazar günü kurduk sobamızı. Ne güzel şeydir şu soba. Anlatamam. O sıcaklık, o ses, o çok işlevlilik adeta kendisine tapmamı sağlayacak namussuz.

Pazar günü kurduk 11 gibi sobayı ve ben direk duşa girdim. Çıkınca ev bi sıcak olmuştu ki anlatılmaz, yaşanır. Pazartesi ise öğle yemeğine eve geldim. Bizim sobanın fırın görevi gören bi yeri var ve orda pişin patatesler çok güzel oluyor. anneannem bana ondan yaptı. sonra sobanın üstünde ekmek kızarttım. Allah'ım adeta nirvanaya merdicen dayadım. Çok güzel bi zevk. İnternetim de yoktu zaten sobanın başından kedi gibi ayrılmadım. Sıcağı özlemişim.

***

Ben gidince neler olmuş buralarda. Serhat'ın blogu beni şok etti. Ayrıca Serhat adına beni çok mutlu etti. Sanki sevişen benmişim gibi oldum. Ha bir de Bakırköy'ün benim için çok özel bi önemi vardır. Bakırköy'de sahil manzaralı bi ofiste yaptıklarımı yazmama hiç gerek yok sanırım. Burada Yaşar'dan Kumralım şarkısı girmeli. Ben de xCoach'ın dediklerine katılıyorum Serhat, ofistesin ve masa varken mutfak hiç olmamış.

***

Bugünkü şehit haberlerinin üstüne sınafta bi tartışma oldu. Geniş görüşlü olarak bildiğim bi arkadaşımın çok dar görüşlere sahip olduğunu anladım. Adeta sınıfın ortasında faşistlik yaptı. Onda sonra dersane kantinde dersin başlamasını beklerken fizikçim yanıma gelip oturdu, şehit haberlerini duyduktan sonra çok üzüldüğünü, ders işlemek istemediğini falan söyledi. Hafif hafif sinirimi bozan şeyler söyledi. Sesimi çıkarmadım. Masadan kalkarken kulağıma eğilip "en iyi kürt ölü kürttür" dedi ve gitti. Ben de arkasında faşistlik yapıyosunuz dedim.

Adam benim gözümden düştü. En son beklediğim kişilerden biridir. En azından şimdiye kadar onu tanıyamadığıma yanarım.

***

Bu arada çok büyük ihtimalle bayramda İstanbul'dayım. Çok değişik planlarım var.

5 yorum:

  1. Helal sana, bende bu faşizmi anlayamıyorum.. tamam insan öldüren canavarları sevin, sayın başınızın üzerinde taşıyın demiyorum ama birkaç çapulcu yüzünden, kuru yaş ayırmadan sövüp saymak bence çok ilkel bir davranış.. Senin fizikçi iyice gözümden düştü. bir de öğretmen olacak. Onun hiç kürt, roman öğrencileri olmamış sanırım. o kendini bulunmaz hint kumaşı sana dursun.. bu toplumda yaşayan her birey değerlidir. canavarlara destek verenlere birey diyemiyoruz tabii..

    YanıtlaSil
  2. heheheh :D x-coach işte herzamanki bakış açısıyla mutluluğa mutluluk katıyor yorumlarıyla ya :D


    sobayı bende severim bu arada. onun üstünde annem (özellikle fırın bölümüne) ekmek üstü kaşar peyniri koyup erimesini bekleyip çayın yanında yerdik üstünede dilim salam yada sucukta güzel oluyor :D

    YanıtlaSil
  3. oh o sobaya bende hayranım.

    En iyi kürt ölü kürtmü? Afedersin ama böyle şeylere çok sinirleniyorum salak adam pkk ya sinirlenmiş oalbilir ama kürtün suçu ne pkk nın kürtü türkü olmaz.

    YanıtlaSil
  4. Bi'Gay,
    Fizik hocam beni tam bir hayal kırıklığına soktu. yok yani o adamdan bunları hiç ama hiç beklemezdim

    serhat,
    hiç öyle denemedim. bi ara denemeliyim. ama onu normal fırında çok yappıp yedim

    kereste,
    evime dekorasyon olarak almayı düşünüyorum bi tane soba :P

    YanıtlaSil
  5. O sobada fırın bölümüne patates atınca mis gibi oluyo kensinlikle yemelisin.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.