5 Ekim 2011 Çarşamba

"I need a superhero"

Ben Gossip Girl izlerdim eskiden. Her hafta beklerdim. Salı günler çıkardı Cnbc-e'de ama o günlerde anneannemin dizisi falan olursa cumartesiye kalırdı. Saat 5'te çıkardı cumartesileri de. Hani şu beğenmedikleri kız Jenny var ya ben ona taparım. Bence çok seksi ve akıllı bi kız. Ama başına ne geldiyse o aklının yüzünden geldi ya neyse şimdi karıştırmıyım oraları. 4. sezondan itibaren izlemeyi bıraktım. Blair bebeğim, Chuck adamım, Serena prensesim, Rufus hayatım, Eric de canımın içiydi. Nate'i unutamam asla.



Bizim Jenny'in yani gerçek adıyla Taylor Momsen'ın müzik grubu olduğunu öğrenmiştim bi ara. Hemen araştırdım ve şarkılarını çok sevmiştim. Özellikle de SUPERHERO. By akşam aklıma nerden geldiyse yine geldi bu şarkı. İyiki de gelmiş. Eskiyi hatırladım. Kıvırcık'a aşık olduğum o ilk günleri. Aşk acısı çekerken kalbimin "I NEED A SUPERHERO!" diye böğürdüğü günler geçti gözümün önünden. Bi kaç kere falan da paylaşmışlığım vardır face, twitterda falan. Ne günlerdi be. Ergen olduğumu düşünmezdim ama ergenmişim be abi!

Ergenliğim The Pretty Reckless dinlemek değil, sert şarkılarda duygulanmam. Yoksa Taylor'un sesini hala beğenirim. Hatta geçen sene mi ne Türkiye'ye gelmişti. Çok heyecanlanmıştım sabahın köründe twitter'a yolladığı tweeti görünce. Neden heyecanlanırsam sanki. Sanki gelip bana "evet patrick, beni sikebilirsin" ya da "kapalı çarşı ne tarafta kalıyor?" dicekti. Kendi kendime gelin güvey olmuşum. Bir de benim yanına gidip "Teylır abla, teyk e foto?" dediğimi düşünsenize? Ne ablası lan benle yaşıt işte.

Klasik okul-dersane ikisinden ara buldukça müzik dinliyorum, blog okuyorum falan işte. Başka bişey yaptığım yok. Ders çalışmak kim, ben kim?

Sarı'nın Kızıl'la sevgili olmamı istemesi konusundaki ısrarını anlamıyorum. Mutlu olmamı isteyebilir ama biraz fazla ısrarcı geldi bana. Elimden geldiği kadar Kızıl'a yakın davranmaya çalışıyorum. Hatta Sarı'nın ısrarı üzerine pazar günene randevu bile kopardım Kızıl'dan. Umarım oazar günü hava soğuk olmaz. Neden mi_ Hem param yok, hem de bi kafede oturursak ben çok kasılırım. Sokak köşelerinde konuşmak istiyorum. Bi merdivene oturarak. İstanbul'da olsam daha rahat olurdum ama burada da denemek istiyorum. Çünkü kendimi sokakta daha rahat ifade edebiliorum. Hem Kızıl sigara içtiği için daha rahat olur. Diye düşündüm. Bi şans vermek gerekir bence.

Bugünlerde beni çok memnun eden bi olay var. Anlatmak istiyorum. Bi kitap almak için kitapçıya gitmiştim bana 24 lira dedi. Değil 24 lira bi kitaba vermek, cebimden 24 lira çıkmazdı o gün. Gerçi bu aralar hep çulsuzum ama olsun. Neyse kadın 16 liraya falan indirceğini söyledi. Yok yani kitabın içeriği ne kadar önemli olursa olsun 16 lira veremem Eskiden veriyodum gerçi. Hani bi kaç arkadaş toplaşır alırsın bi kitabı öyle olur.

Ben de twitter'dan bi gencin blogu vardı kitap takas yapılıyordu blog üzerinden, baktım istediğim kitap olan kişilere mail attım. Biri maileme cevap verdi, o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Ben de ona kitap listemi yolladım. Ama o bana karşılıksız istediğim kitabı yollayabileceğini söyledi. Çok memnun oldum. Böyle insanları çok seviyorum. Hatta istediğim başka kitap varsa onları da yollaya bileceğini söyledi, ben de iki tane daha kitap adı verdim. Adres bilgilerimi falan da verince cuma günü kargolamış sağolsun. Kitabın teki 97 yılında basılmış ve üstünde bi kaç kişiye daha hedşye edilmiş galiba. Notlar, insan isimleri falan yazıyor. Kullanılmış eşyaları severim zaten.

Böyle faydalı insanlar varken dünyada kendimi çok boş hissediyorum.

All alone again
searching for something
there's no one left to save me now
I won't be afraid
I just thought you'd catch me
but you're not here to save me now
I've had my share of criminals
and you're no different from them all

I need a superhero
Cause I am just a girl
and I have no one who will go
and save me from this world
come to me you superhero (save me)
cause I am just a girl
I know
cause you're no superhero

what did I expect
i thought you'd help me
but i was crushed and beaten down
Yeah I've had my share of criminals
and you're no different from them all

I need a superhero
Cause I am just a girl
and I have no one who will go
and save me from this world
come to me you superhero (save me)
cause I am just a girl
I know
cause you're no superhero

I'm hanging on the edge of the world
I'm clutching to a string
and my life is crumbling
down

i need a superhero
someone to save me
i need a superhero
someone to save me

I need a superhero (save me)
Cause I am just a girl
and I have no one who will go
and save me from this world
come to me you superhero (save me)
cause I am just a girl
I know
cause you're no superhero

2 yorum:

  1. Bu kitap olayına bayıldım. Keşke kitabın adını da yazsaydın merak ettim şimdi. Hayatta ne kadar iyi kişilerde var değil mi?

    İnsan kitabını kargolar mı ya? Ben biraz zor. Nedense biriktirme huyum var, sadece beğenmediğim, okumayacağım kitapları hiç düşünmeden veririm sanırım. Neyse bir gün beğendiğim kitapları da paylaşabileceğim bir güne ulaşmak isteğiyle sağlıcakla kal :)

    YanıtlaSil
  2. kitabımı yollarım ben. ama bana yollanan kitapların hatırası olduğu kesin. bi kitap 1997 yılında basılmış ve bi kaç kişinin adı yazıyo kitapta. ben olsam o kitabı yollamazdım mesela.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.