13 Ekim 2011 Perşembe

sıcak-soğuk



Canım sıkılınca salak salak hareketler yaparken buluyorum kendimi bıraktığım yerde. kimi zaman dans ederken, kimi zaman şarkı söylerken, kimi zaman ağlarken, kimi zaman da yüzümde hafif bi sırıtışla. Hemen bi silkelenip toplanıyorum sonra. Kaldığım yerden devam ediyorum.

Tam birine aşık olmak isterken (Kızıl'a değil, hani şu kendime bile itiraf edemediğim) karşı taraftan gelen yeni açıklamalardan sonra bana karşı biraz mesafeli davrandığını hissettim. Çok karıştı, kabul. Ama bi ara söz hepsini anlatıcam. İstanbul'a gitmeyi boşuna istemiyorum. İstanbul'a gitmeliyim. Hem rahatlamak hem de bazı şeyleri anlamak için.

Havalar birden soğudu. Ben, evet ben hiç üşümem. Taki geçen kışa kadar. Ben kışın bile evde tişörtle gezen adam, geçen kış götüm dondu. Ben mont giymeyi sevmem. Güzel güzel hırkalarım vardır. Ama ince de olsa bi montum vardır sonucunda. Geçen kış o montun içinde dondum. Ama bulunduğum yerden mont almaya kalksam hem pahalı, hem de herkeste vardır. İstanbul'a gittiğimde de fazla para harcamamak için almadım. Ama İstanbul'a ilk gidince ilk işim kalın bi mont almak olacak.

Ben "yağmurluk" olayına da karşıyım aslında. Hırka ve şemsiye neyine yetmiyo? Ama anneme bi yağmurluk aldırdım geçen gün DEFACTO'dan. 20 liramış lan, kaçar mı? Kaçmaz. İşte annem o yağmurluğu perşembe günü PTT'den kargoya verdi ve normal şartlar altınca pazartesi elime geçmesi gereken paketim, dün zar zor geçti. Aslında salı günü şubeye gelen paketim dağıtıcının elinde dolaşmış iki gün. Sonra ben postaneden adamın telefonunu alıp, telefonda adamın ağzına sıçmam sonucunda getirdi. Annem tam bedenime göre alıp yollamış valla. Rengi de hoş. Daha ne olsun. Bugün seve seve giydim okulda, desanede.

Git gide tabularımı yıkıyorum. Bu güzel şey. Bakalım sırada hangi tabularım var. O kadar çok tabum olduğunu sanmıyorum ama yıkılınca anlarım hangi tabularım olduğunu.

Yarın anelitikten sözlüm var. Ben ders çalışmaya giderim. Lady GaGa da bana eşlik eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.