2 Ekim 2011 Pazar

Boş ve soğuk sokaklarda gecenin bi vakti dolaşırken nefeslerimizin buharına bakarak dertleşelim, olur mu?


Yok mu kimse?
Böyle bi gece boş sokaklarda dolaşarak dertleşelim.
Sigara da içelim, olur mu?
Yürüyerek gidelim mi Galata'ya, hatta orda sabahlarız?
Bira da içelim, belki şarap da içeriz.
Ne kadar paramız var?
Sana dün akşam Kızıl'la buluşmamı anlatmak istiyorum.
Bir de salak Kıvırcık'ı.
Galiba O'na da aşık oluyorum.
"O" kim diye sorma bana!
Daha kendime itiraf edemedim.
Sevemedim Kızıl'ı, aslında iyi kız ama yok onunla sevgili olmak gelmiyor içimden.
Acaba annem vazgeçer mi buraya gelmekten.
Ben İstanbul'a gitsem de bi kendime gelsem.
Yakın arkadaşlarımdan birine "Ben kızlardan hoşlanıp, erkeklerle sevişiyorum" demek istiyorum. Çünkü bişeyleri ondan, bundan, şundan saklamaktan sıkıldım.
Bi kişinin yanında kendimi rahat hissetmek istiyorum ama o kişi kim ki?
Hem kaç tane yakın arkadaşım var?
Bir en fazla, iki!
Sayısını bile bilmiyorum.
Bir de Hadise'nin Aşk Kaç Beden Giyer şarkısını dinliyorum bilgisayar açık olduğu sürece.

3 yorum:

  1. hepsine tamam, ama sigara içmem. :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş bu, ellerine , kalbine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. haplo,
    tamam istanbula gelince bi gece dolaşalım o zaman. sigara yok.

    aslısın,
    rica ederim blog annem :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.