8 Ekim 2011 Cumartesi

bok çukuru



Ben şimdi ne yapayım?

Yarın dersaneden sonra Kızıl'la buluşcam ve ne konuşacağımı, nereye götüreceğimi hala bilmiyorum. 
Tamam Kızıl bana deli gibi aşık olabilir, tamam ben de ilk başlarda ondan hoşlanmadım değil ama soğudum işte bi anda. Ne kadar konuşmaya çalışsam da bi o kadar da uzak davranıyorum Kızıl'a karşı.
Konuşmaya çalışıyorum, tanımaya çalışıyorum ama o kadar. Ötesinde bişey hissetmiyorum. 

Neden sevemiyorum beni sevenleri? Zaten kaç kişi sevdiki beni? Sevenleri de götümün kenarına bile takmıyorum, kendimden bin kat üstün insanlara aşık oluyorum. Biliyorum onların hiç birinin benim olmayacağını. 3. sınıfta ilk aşık olduğum kız da öyleydi, en son aşık olduğum Kıvırcık da. Oysa beni kabul eden biri var. 

Beni, evet beni! Benim neyim mi var? Çok tipsizim, dişlerim kötü, salağım. Allah belamı versin.
Yarın Kızıl'la sohbet etmeye çalışıcam. Belki ben de akıllılık yapıp beni seven birinin duygularına karşılık veririm. Çünkü sevdiğin kişinin seni götüne bile takmamasını çok iyi bilirim. Çok acı çektim bu yüzden. Çektiğim acıları başkalarına da çektirmek istemem. Ama yapacak bişeyim yoksa...

He bi de Kızıl'la mutlu olursam güzel olur. Mutlu olmak güzel şey ne de olsa. Belki mutlu olmak için İstanbul'a gitmem gerek. Neyse İstanbul konusu çok uzun mesele. Bi ara içimi dökmek için buraya uğramak farz oldu.



4 yorum:

  1. biraz da yaşadıklarının tadını çıkarmaya çalış, özellikle kendini daha çok sev be Patrick. bazı seçimler sana ait olmayabilir ama bazıları da sana ait. Kızıl'dan daha iyi bir seçeneğin var mı bilmiyorum ama, eğer yoksa başka biri ve Kızıl seni seviyorsa, ozaman iyi şeyleri hakediyordur senin gibi. bu yaşlardaki ilişkiler karşındakini sevsen de sevmesen de aynı kapıya çıkıyor,yani tecrübe oluyor.. öyle aşk peşinde koşup kendini hırpalamaya değmiyor. tabiki benimki sadece bir tavsiye.. :)

    YanıtlaSil
  2. selam genc adam, yazını okurken "Zaten kaç kişi sevdiki beni? Sevenleri de götümün kenarına bile takmıyorum" dediğinde sevdiğim geldi aklına kendime itiraf edemiyorum, bazen soyleyeyim diyorum ya evet derse diye geri adım atıyorum evet sanırım o da beni sikine takmıyor
    ne aıc bir durum senin de dediğin gibi...
    kızıl nasıl biri bilmem ama artık şu sevenler bir karsılık bulsun gerci ya benim askım diyeceksin ama benim sevdiklerim diyeceksin ama sanırım biz sevdiğimize nasıl davranıyorsak karsılığını da bulabilirmişiz gibi geliyor... sevenim oldu mu bilmiyorum ama farkında olupta yuzustu koymadım kımseyi dilenmek değil de artık sevdiğiminde beni sevmesini istiyorum.. yazını okuyunca geldi aklıma sen de sev artık seni seveni ;)

    YanıtlaSil
  3. haplo ve iyibiri;
    ikinize birlikte cevap veriyorum...
    Yorumlarınızdan sonra düşündüm de Kızıl'la bişeyler yaşamalıyım. İyi ya da kötü. Olmazsa onun içinde bişey kalmamış olur, olursa da yanımıza kar kalır. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Bence daha çok ders çalışmalısın,üniversiteyi kazandıktan sonra istediğin kadar çocukla çıkma fırsatı yakalayacaksın..

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.