21 Eylül 2011 Çarşamba

üç iki, bir mucks!

Keşke bi fotoğrafçı sevgilim olsa ve deklanşöre basmak için her geri sayışında dudaklarına yapışsam.

***

Yok ya ben böyle giderim galiba sene sonuna kadar. Ama Hayallerimi unutmamalıyım. İstanbul'da bi üniversite kazanıp, Galata'da da ev...

***

"Ağza sıçan şarkılar" diye post hazırlasam fena olmaz hani. Geçen gün bi arkadaşın üzerine Adele'nin Set Fire To The Rain'i dinledim ve ağzıma bir güzel sıçtı. Bir de anlamlandıramadığım bi itiraf vari birşey gelince üstüne iyice mala bağladım.


***

Kızıl beni kısa saçlı görünce hemen facebookta bi duvar yazısı yayınlamış, birinin kısa saçlı da yakışıklı olduğunu söylüyor. Hemen o sözü üstümme alınıp sanki anlamamış gibi yayıp sohbet açtım. Biraz konuştuk işte.

***

Kıvırcık'la hala şakacıktan da olsa sevgiliyiz.

***

Bayramda İstanbul'a gitme hayalleri kurarken birden gidemeyeceğim aklıma geldi. Ne üzüldüm! Gitseydim ilk yapacaklarımdan biri sss ile görüşmek olcaktı. Çok merak ediyorum ya. O beni msn'deki fotoğraflarımdan gördü ama ben onu göremedim. Bir de bugün Serhat'ın teklifi üzerine onunla Marmara Forum'a giderdim. Galiba Marmara Forum'dan reklam alsaydım zengin olurdum şimdiye.

***

Neden olmuyor? Bir haftadır planladığım yazıyı neden yazamıyorum? Oysa çok güzel de tasarlamıştım kafamda. Ama ne etik olcam diye yazıda bahsetmek istediğim kişiden izin alma zorunluluğu hissettim. Neyse işte galiba o duygu içine giremicem.

***

Okul beni çok kasıyor! Yeter artık okula gitmeyelim. Dersanedi hani şu vurulduğum fizikçi hiç soru çözemiyor ama konuyu iyi anlatıyor. Okuldaki fizikçi zaten soruyu okumaktan başka bişey yapmıyor. Fizikten boku yedim. Bi ara kimya, biyoloji çözsem çok güzel olacak.

***
Çok canım sıkıldı. Bu akşam da ne test çözdüm ne dizi izledim. Of galiba intihar etsem iyi olacak.

3 yorum:

  1. Daha du .. yeni başlıyorsun hayata , pes etmek yok ... Bugün çalış ; yarın yaşa ..

    Ha bi de mesele esir düşmekte değil , teslim olmamakta bütün mesele..

    unutmaki herşey hayallerin için ( öyle demişsin ya )

    herneyse rastgele ..

    YanıtlaSil
  2. Adele'nin bu şarkısını her sabah okula giderken mutlaka dinliyorum.hoşuma gidiyor.

    fiziği umarım halledersin. lisede en sevdiğim dersti.

    YanıtlaSil
  3. jazzerJoozer,
    hayllerim için çalışmaya devam o zaman

    haplo,
    fiziği ben de seviyorum ama öğretmende iş olmayınca olmuyo :(

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.