25 Eylül 2011 Pazar

Sevdiğim Adamlar - Tom FORD

Tanrı gibi adam
"Sevdiğim Adamlar"ı paylaşmaya devam ediyorum. İlkinde Umut EKER'i paylaşmıştım. Ve bi modacı adam ile devam etme kararı aldım. TOM FORD!
of anam of

Bir arkadaşımın profilden görmüştüm bu adamı, o günden beri severim. NE iş yaptığını bilmiyordum baştan, model sanıyordum. Ama modacıymış, kalbimi çaldı şerefsiz. Ha şu tasarımları bi boka benzemeyen modacılardan değil, adam gibi tasarımlar yapan modacı. Böyle bi sevgili istiyorum. Şimdi 50 yaşında olmasına rağmen hala taş, hep taş.

o kızın yerinde olmak için nelerimi vermezdim
Sigaran olayım, yak beni


kolesksiyonu için ara sıra vebsitesini geziyorum. Gezmek istersen: http://www.tomford.com/

one değil, beni öp

Wikipedia'dan hayatını okumak için: http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Ford

cilala beni ford!
Ekşi Sözlük'ten yurdum insanı yorumları için de:http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Ford

en güzeli de bu



yerler

Tanrı'nın özel tasarımı

Gerçekten de karizma, değil mi?

5 yorum:

  1. güneş gözlüğünü kullanan birisi olarak ne yazıkki 5 para etmediğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. gözlükleri ben de sevmiyorum ama kıyafetleri güzel. ama tom ford'dur diye o gözlükleri baştacı ederim ben. beğenmiyorsan bana verebilirsin. bi de mahallenin homofobik gençlerinin gözlerinde çakma tom fordları görünce içim acıyo.

    YanıtlaSil
  3. vayyy herif hakkatten iimiş ama :D

    YanıtlaSil
  4. bu adamın tasarımlarına bayılıyorum. Bir keeresinde mağazasına giren kilolu bi müşterisini göz zevkimi bozuyosun diyerek kovmuş haha :D Bloguma bekliyorum bu arada seni de :)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.