11 Eylül 2011 Pazar

Senin Gibi Olmak İstiyorum


Neler olmadı ki? Bi bok olmadı açıkçası. Köfte (Fizik öğretmenim) beni sevgilisiyle tanıştırdı. Bu yapılır mı bana? Ben seninle ilgili fanteziler kurayım sen ise beni sevgilinle tanıştır. Neyse dün dersane çıkışında Sarı'yla birlikte Köfte'yle muhabbet ettik. Adam bize anılarını falan anlatıyor. Gülmekten kırdı geçirdi bizi. Köfte'nin muhabbeti iyi hoş da sadece tek bi şey var; karşısındakini konuşturmuyor. Tamam anlattığı şeyler de sıkmıyor ama bırak da biraz biz anlatalım değil mi?

*** 

Kaç akşamdır Domuz'a yalvarıyorum ya dün akşam çıktık işte, bi bok olmadı. Çay - sigara içtik. Adisyona işaretlemediği için de az para ödedik. 

***

Bu bayram tatili her şeyi boka sürdü. Ne güzel tatilden önce ders çalışıyordum şimdi ise bi bok yapasım yok. Ne blog okuyorum, ne yazıyorum, ne ders çalışıyorum. Ne olacak bu halim? Fizikçi'min gözüne 3 doğru 6 yanlışla girmeyeceğim heralde? Şu deneme sınavımın sonucundan bahsediyorum.

***

İlçemizde o kadar çok yeşil alan var ki anlatamam. Neyse yol kenarında bulduğumuz bi banka oturduk iki kız arkadaşımla birlikte, hani şu "mahallenin delisi" dedikleri insanlardan biri geldi az ilerimizdeki ağaca işedi. Hayat ona güzel. Benim hayatımda güzel olsun istiyorum. Bir de adamın aleti çok büyüktü :O Tanrım çok adaletsiz. Sokaklarda yatıp kalkıp, sokaklarda yaşamak, sevişmek, işemek, sıçmak, hatta evlenmek istiyiorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.