6 Eylül 2011 Salı

Ne zor günlerdi



Anneannemlere gelmeyeli 3-4 sene olmuştu. Yazları genelde onlar İstanbul'da olurdu dedemin hastalığından dolayı. Derken OKS tercih listesine yazdığım son lise olan anneannemlerin ordaki lise geldi bana ilk tercih sonucu olarak. Ahanda sıçtım. Ben Bakırköy'deki bi okula kesin giderim diye düşünmüştüm. Ve dersaneyle konuşmalarım sonucu ikinci tercihler için başşvurmaya okula gittik annemle ben aldım müdür yardımcısından dilekçeyi, bi güzel doldurdum. Annem imzasını attı falan derken ben uzattım dilekçeyi müdür yardımcısına. Sanki zaman yavaşlamıştı. Slow motion'dı ortam. Ve ben o ağırlığı bozarak ışık hızıyla dilekçeyi geri çekip yırttım ve kendimi okul kapısının önünde buldum. Yemin ederim o an EDWARD bile benden hızlı haraket edemezdi, bırak DAMON'ı.

O yaz dayımın çanta atölyesinde anam ağladı. Ama iyiki de ağlamış. Benim göbeğimde selülitler vardı. O yaz erittim hepsini. Hala biraz göbüşüm var ama olsun o kadar. 7. sınıf yazında çekilen ve tab ettirilen "summer 200X" fotoğraflarımın hepsi kim bilir şimdi hangi çöplükte moleküllerine ayrılmıştır. 

Derken okulların açılmasından 2gün önce annemle geldik anneannemlere. Okulun ilk günü çok tuhaf gelmişti bana. Tanıdığım hiç bi insan yok. Sınıfta herkes sırayla kendini tanıtırken bi ses duydum. O da İstanbul'danmış ve aynı semtteniz. Direk "hangi okul?" diye sordum. O kız işte SARI. 

Bi de bizim okul tam otogarın karşısında. Ne kötü bir şey. Ben İstanbul'u, evimi özlüyorum ve her kafamı camdan çıkarışımda otogar bana 32 dişiyle sırıtıyor. Çok düşündüm bilet alıp gitmeyi ama 3 hafta sonra zaten bayram tatili nedeniyle gitçektim.

İstanbul'a git gel 4. seneme giriyorum. Alıştım artık buraya. Bu boktan ilçeye. Artık tek korkum üniversite için gitçeğim yerin burası kadar kötü bi yer çıkması. Ama İstanbul-Ankara-Eskişehir en olmadı Bursa'da okumak istiyorum. Annem ise "İstanbul dışına yollamam seni!". Salak karı, lise için yolluyor, üniversite olunca yollamıyor. Ama İstanbul'da okuyup ayrı eve çıkma planlarım da var. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.