19 Eylül 2011 Pazartesi

Mehmet Günsür mü? O da kimmiş benim yanımda.

Malum bugün okullar açıldı. Ben de dün giydim üniformamı. Özlemişim lan. Beyaz gömlek, gri pantolon, bordo kravat (2 senedir bozulmamış). Ama pantolonlarımdan hangisini giyceğimi bilemedim. Ben de msn'de açık olan bi arkadaşa kamera açarak iki pantolonu da deneyerek gösterdim. Ve yeni olan pantolonumu giymemi söyledi.

Anneannem ütü yapmayı beceremez. Yapar da canı isterse.Ben de işi şansa bırakmayarak ütümü kendim yaparım. Bir de bilinen bi gerçek vardır ki ütü yapan erkek 'sexi'dir. Karşında birinin boxerla ütü yaptığını düşünsene... Konulu ya da konusuz bi film olarak izle onu 7/24. Ben de kendimi ütü yaparken sexi olduğumu düşünüyorum. Yukarda Allah var yani.



Tamam, Mehmet Günsür kadar olmasam da seksiyim işte. Hem şimdi kaç erkek ütü yapıyor ki bu devirde? Ama kendi çamaşırlarımı ütüleye biliyorum sadece. Tek çizgi pantolon yapmak kolay iş değil hani. Arada üç çizgili yapıp "Nasıl güzel mi ADIDAS'tan aldım?" diyesim geliyo ama kendime engel oluyorum. 

Okulun ilk günü sıcak harici güzeldi. Zaten sıcaktan geriye bişey kalmıyor.

4 yorum:

  1. bi an "mehmet günsur'a benziyorum ama ben daha yakışıklıyım eheh B-)" diycekmişin gibi algıladım başlığa bakınca. tövbe pissssmi...

    ayrıca tek yapamadığım ev işidir ütü. leğende çamaşır bile çiğniyorum ama bi bunu yapamıyorum. :s

    YanıtlaSil
  2. öyle şaşırtmacılı başlıklar koyarım ben :P
    bence çalışırsan yaparsın. yaparsın ya niye yapamıcan.

    YanıtlaSil
  3. ütülenmeye ihtiyacı olan gevsek bol ve demode seyler..

    ıııh
    asla giymem ;)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.