24 Eylül 2011 Cumartesi

maymunlar benim kadar iştahlı olmaz

Dersaneden çıktıktan sonra Sarı ve Kıvırcık'la bi kafede oturduk. İki üç sohbet ettik ben limonlu soda, kıvırcık çay ve brownie, Sarı da çay söyledi. Konuşurken ben dekorasyon dergilerinden birini kaparak kendimi Kıvırcık'ın yanına attım. "Hadi bebeğim .Galata'daki evimize eşya bakalım" diyerek başladık kalın bi dergiyi incelemeye. Zevklerimiz az çok uyuyor. Ben beyaz koltuk takımı konusunda onu ikna ettim. Lacivert banyomuz, kırmızı mutfağımız olacak. Ben alçak yatak seviyorum, o sevmiyor. Ama ortak beğendiğimiz bi yatak da beğendik. O yatağın üstüne küçük çiçekli nevresim takımı çok hoş olur.

Evimizi döşedikten sonra gelinlik ve damatlık seçimleri vardı. Ve bi kaç moda dergisi ve Vouge'un temmuz sayısını kurcaladık. Bi dergide Tom FORD'u gördüm ve "bu adama yaptırcam takımımı bak görürsün" dedim, baktı yüzüme. FORD'u tanımıyor ama karizmasından yanına bile yaklaşamayacağımı anlamıştır heralde. Bir de tutturdu "3 çocuk!" diye. Kendi tek çocuk olduğu için kardeş özlemi var. Hak veriyorum ama kiim bakacak o kadar çocuğa? 1 çocuk bir de köpek neyimize yetmiyor?

Çok güzel 2 saat geçirdik, alışverişimizi bile yaptık dergilerden. Balayına çıkmama kararı aldık, denizlerden hoşlanmıyoruz. Aslında karadenizde güzel bi tatil yapılabilir doğayla baş başa.Derken çıktık kafeden. Otobüs durağına gelince annemi aradım. Konuştuk biraz. Bayramda benim mi İstanbul'a gideceğimi yoksa onun mu buraya geleceğini sordum. O gelecekmiş öyle dedi. Gelirken bikaç tane sweatshirt almasını söyledim. Telefonla konuşurken otobüsün birisi geçti. Öteki de gelmek bilmedi. Daha fazla beklemek istemedim ve eve yürümeye karar verdim.

Hafif rüzgar vardı. Aklımda da nerden geldiğini bilmediğim bi şarkı. Bütün rüzgarı içime çektim, terledim. Şimdi ise halsizim. İlaç içtim ama bi kırgınlık var işte. Ama iyi de oldu, düşünmeye fırsat buldum, hızlı hızlı yürürken.

Çok maymun iştahlıyım sanırsam. Evet, evet öyleyim. Kıvırcık'ı seviyorum. Kızıl'dan hoşlanıyorum. Sanırsam birini de sevmek istiyorum bu aralar. Tanrım, artık benimle uğraşmaktan vazgeç! NO LOVE! NO LOVE! NO LOVE! Sanırsam bi sevgilim olana kadar daldan dala atlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.