13 Eylül 2011 Salı

HAYAT BANA KÖTÜ


Sorun 'hafta sonu'nda değilmiş, bendeymiş.

Hafta sonu kötü olaşımın nedenini evde durmaya bağlamıştım ya, yalanmış. Dün de bugün de kötüyüm. Başım acayip ağrıyo. Bunun tek bi nedeni var; ÇOK UYUMAK. Yok ya olmuyo böyle, uyu uyu nereye kadar? Tavuklardan önce yatıp, köyün tembel ineğiyle beraber kalkıyor gibiyim. Yok bu böyle gitmemeli.


  • Önce baş ağrısından kurtulmalıyım ki bunun için minoset plus yutuldu.
  • Kahve yapmalıyım.
  • Sabaha kadar öküz gibi ders çalışmalıyım
  • Biraz uyurum sonra öğlene doğru kalkıp duş alır ve dersaneye giderim. 
  • Derslerden sonra da hocalara yapamadığım soruları sorar, kendime gelirim.


Gelir miyim acaba? En azından kafam dağılır.

Dünden beri Sarı'nın gereksiz tribini çekiyorum ki cidden saçmalıyor. Kendini bi bok zannediyor.

Ayrıca yarın akşam Sarı, Kundura ve bi kız arkadaş dışarı çıkacaktık ama benim 35 liram var. Ve annemi arayıp para isteyince 20'sinden önce gönderemem dedi. Bişey demedim, belki perşembe yollarım dedi, ona da bişey demedim. Sonuç o ki çulsuzun tekiyim. Neyse ki dersane öğleden sonra ve o yüzden de yemek yiyip gittiğim için para harcamıyorum.

Ama asıl mesele, yarın akşam ne bahane uydurcam. Çok da zor olmasa gerek bu durumu yarın da devam ettirebilirim heralde. Öyle işte yapacak bişey yok.

Uzunca bir aradan sonra yapmadığım bir şeyi yaptım bu sabah. Geçen günlerde bana mail atan ve ardından tanıştığımız ve sohbetimiz iyi olan çocukdan canım çekti ve o sabah bi chat roulette sitesinden bulduğum başka bi çocukla cam sex yaptım. Bi rahatladım, bi rahatladım anlatamam.

Spartacus'ü ben ANDY'le sevmiştim, dün öldüğünü öğrenince çok üzüldüm. Adamın kanser olduğunu öğrenince de çok üzülmüştüm. Bu adam dizide de gülmemişti zaten.

Lady GaGa'ya tapıyorum. Yeminlen lan. Şarkılarını dinlemek sanki ibadet ediyormuşum hissini veriyor. Uzunca bir süre (7-8 saat) dinlemeyince kendimi bi kötü hissediyorum ve dinleyemediklerimi kaza edip dinliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.