8 Eylül 2011 Perşembe

"dokuz buçuk" ne lan?



Tanrım, bana biraz enerji versene! Canım o kadar çok sıkılıyor ki, o kadar çok sıkılıyor işte. Bırak sıkılmaktan başka bi bok yaptığım yok. Evde sıkıl, dersanede sıkıl, uyurken sıkıl...

Sözde dün akşam arkadaşlarla içmeye gidecektik. Ama ne oldu bugüne ertelendi. Meğersem bugün de değil haftaya bi gün iççekmişiz.Tamam neyse kabullendim onu. Ama buraya geldiğimden beri her akşam dışarı çıkmak istediğim bi arakadaşımın müsait olduğum zamanlarda hep işi olması da mı tesadüf? Sikiyim böyle işi.

Dün akşam bana çıkalım dedi, yok hiç havam yok dedim. Ondan önceki günler onun çıkası yoktu. Bu akşam ise yalvardım resmen çıkalım, sigaran, çayın benden diye yok neymiş ders çalışçakmış? Sanki hiç ders çalışmıyosun. Evde bütün gün oturup napıyorsun? 31 mi çekiyosun? Ne zamandır ders çalışmıyormuş, yalanlara bak.

Bi de ders çalışıyım sonra çıkarız diyo. Daha neler? Ben şimdi çıkalım çok moralim bozuk, eve erken döneriz dedikçe nuh diyor peygamber demiyor. Başladı dokuz buçukta çıkarız dedi. O saatten sonra ben uyku moduna giriyorum ama anlamıyor salak. Dokuz olsun bari dedim yok dokuz buçukmuş. Al 9'un kancasını götüne sok. Yok lan çıkmam bi daha, çağırır o beni. Götümü yesin.

Yemin ediyorum sinirden ağlamak üzereyim. Bunaldım artık evden. Bi dışarı çıkayım. İki temiz hava alayım. Yok olmuyo. Bakalım şeytanın bacağını kırıp, ne zaman götüne sokacağım kahpe kadar?!

***

Dün bi kız arkadaşla dersanenin kapısının önünde Sarı'yla Kıvırcık'ı beklerken öğle arasında Köfte (fizik öğretmenim) bizi gördü.

Köfte: Hayırdır ne bekliyorsunuz?
Ben: Hocam, sizi.
K: Neden?
B: Belki yemeğe götürüsünüz diye.
K: Bu öğlen olmaz, yarın olur.

dedi ve konuşma bitti. Bugün sabahtan 2 ders fizik vardı ama yemek konusunu hiç konuşmadık. Sınıfa duyurmanın anlamı yoktu. 4 kişi gidicektik işte. Öğlene doğru Kıvırcık'la öteki kız arkadaş gelmeyeceğini söyledi. Biz de öğle arası sarıyla bekledik dersanenin kapısında Köfte'yi. Yok lan adam gelmedi. Şerefsiz!
Sonra Sarıy'la Kıvırcıklara katılıp yemeğe gittik.

Öğleden sonra dersimiz yoktu Köfte'yle. Öğleden sonraki dersler bitince Sarı'yla biraz test çözmek için çalışma sınıfına gittik. Ve sonra Köfte de girdi içeri. Direk ben "hocam size çok kızdık" dedim. Ve yanımıza geldi. Ders programına baktı ve boş olduğu bi derste yemeğe gitmeğe karar verdik. Cep numaralarımızı verdik birbirimize falan. Bi kaç fizik sorusundan sonra ayrıldık.

Bakalım yarın neler olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.