16 Eylül 2011 Cuma

Depresyon hali


Birden kapandı bütün ışıklar ve  o'nunla bereber geçirdiğim güzel günler geçti güzümün önünden bir film gibi. Keşke kısa metrajlı olsaydı ama yok uzun metrajlıydı hatta türk dizileri gibi, yavaş yavaş, slow motion. Ne güzel büyüdüğüne şahit olmuştum ki ölümüne de şahit olmak zorunda kaldım. Resmen katile para verdim.

"Hayat neden beni yoruyorsun?" derler adama. Ama ona gelen bi cevap da olmadığı için sorum havada kalmış oluyor. İki gün evden çıkmamayı düşünüyorum. Pazartesi mecbur çıkçam. Okullar açılıyor. Aslında hiç özlemedim okulu. Özlemek için neden yok. Görmek istediğim insanları zaten görüyorum. Görmek istemediklerimle neden geçireyim ki günlerimi?

Çikolatalar, tek dostlarım! Artık çikolata da yiyemiyorum of ne kötü bi durum, param yok lan. Bi arkadaşıma doğum gününde sevgili bir kutu çikolata-gofret hediye etmiş. Ne güzel değil mi? Bana öyle hediye veren yok ki! "Hediyeleri sevmiyorum zaten hmh!" desem de inanmayın, çok severim. Her türlü hediye kabulümdür. "Al bu sümüklü mendilimi sakla benden hatıra" desen tereddütsüz saklarım yani.

Depresyondayım işte. Saçlarım artık kısacık! Kafam üşümeye başladı. Nerde o gözümün içine kaçan, kulak zarımı dürten, en ufak bir rüzgarla bile dans etmeye başlayan dümdüz saçlarım. Evlat acısı gibi. Valla öyle abartmıyorum. Her saç kestirme operasyonu sonrasında ben böyle oluyorum. Sorun bende değil, okul yönetiminde! Karışmasana lan saçıma. Sanki hipi gibi dikiyorum. Apaçi modeli de yapmıyorum. Neye bu isyan? Ortaçgil baba, büyüksün! Üzünlerimi ikiye katlayayıp sayısız sıfır ekliyorsun sonuna. Moralim düzelsin diye Nahide Ekengil falan da dinlesem işe yaramıyo. "Pilağteğs" diyince aklıma kilolu kadınların sorunları gelip ağlıcak gibi oluyorum. Oysa az mı dans etmedim ben o şarkıda, az mı gülmedim?

Neyse ki şakacıktan da olsa bi sevgilim var ama sevgili neye yarar ki saçlarım olmayınca?!

3 yorum:

  1. bazen sevgililer bir boka yaramıyor, saç olsun olmasın :D

    YanıtlaSil
  2. okulda saçlara karışılmasına fitil olurdum ulan sana ne tamam öğretimin yanında eğitimde yapıyorsunuz ama bakımlı saçlara ne karışırısınız di mi

    geçen yolda giderken lise müdür yardımcılarından birini görmüştüm saçlarıma da karışırdı dallama önüne atlayıp saçlarımı gösterip "bunlar neyine batıyodu senin oğlunu getir bakalım apaçi gibi değilse ne olayım" diyesim geldi ama sadece geldi :))

    YanıtlaSil
  3. haplo,
    öyle sevgili olmaz olsun

    o gay bende,
    kendimi ifade edemedikten sonra nediyim ben okulu

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.