14 Ağustos 2011 Pazar

Yeni doğmuş bebek gibiyim.

Yeni doğmuş bebek gibi olmamın nedeni dün olan doğum günümle alakası yok. Bugün biraz huzurlu gibiyim. Yeni doğan bebekler huzurlumu olur onu bilemem ama. Neyse gelelim neden yeni doğmuş bebek gibi olduğuma.

Evde tadilat olduğu için ve benim dolabımın içinde küçük kuzenimin kıyafetleri gasp ettiği için hala bavulda duruyor. Dersaneye giderken ne giysem diye daldırıyorum elimi bavula ve çıkan renk MAVİ, bidaha daldırıyorum yine MAVİ. Sanki yeni doğmuşum da cinsiyetim belli olsun diye annemler bana hep mavi şeyler almış gibi.

Annemler değil, ben aldım. Son alışverişe çıkınca aldıklarımın içinde muhakkak mavi şeyler var. Ne oluyoz ya? Gömleklerimin çoğu mavili. Böyle işte. Oysa ben eskiden sadece siyah giyinirdim. (anne, ben gotik oldum!). Cidden 8.-9. sınıf zamanlarında bi gotiktim bi gotiktim anlatamam. Dünya öyle gotikilik görmedi. Donlarım bile siyahtı.

Bu sezon (bu sezon hangi sezon bilmiyorum ama ) benim rengim mavi ve tonları. Ya sizinki?

1 yorum:

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.