1 Ağustos 2011 Pazartesi

Yakışıklı Avı - PART 1

Bütün gün evde kitap, tweet, blog, gazete ... okumaktan bıktım, bişey de yazasım gelmedi. Girdiğim bi blog'da chatroulette benzeri sitelerden toplanan insan fotoğraflarıyla doluydu. Ben de size gay'ler için olan bi görüntülü chat sitesinden bulduğum erkekleri paylaşıcam. 35 fotoğrafım var ve bunlar 7'şer 7'er 5 kayıtta yayınlamayı düşünüyorum.

Bu sefer şarkıyı başa koyuyorum ki aşka geleseniz diye.
Evet şimdi ise erkeklerimizi görelim;

Ne var ki dövmeli adamlara her zaman ilgi duymuşumdur. Bana çekici gelirler hep, bu fotoğrafta da görüldüğü gibi. Bu görüntüsünden dolayı yatakta sert olduğunu düşünmüyorum. Şekerpare gibi adam. Öyle değil mi?

 Bu adamımız da bi dövmesi var. Lakin benim tipim değil açıkçası. Yüzü falan pek hoşuma gitmedi.  Lakin çok tatlı. Yemelik.
Bu adamımız ise bende tam bir işinde gücünde bi adam havası veriyo. Sıcaklardan bunalmış olsa gerek soyunup gemiş pc'nin karşısına.
 Bu adamımız ise tatlı bi amca modeli çiziyor bende. Sevdim ben bunu.
Boyu boyuma, yaşı yaşıma uygun bi Fransız erkeği. İlk gördüğüm yerde dudaklarına yapışabilirim. Beraber saatlerce uyuyabiliriz hiç sorun yok. Ama sarışın.
Bu gencimizin yarışmamıza nerden katıldığını merak ediyorum. Çok hoş birine benziyor. Bence bu da yiyişmeliklerden. Sabaha kadar.


Bu kıl yumağını kırpsak kışlık bi bere olabilir. Ama bazıları kıllı sever ona bişey diyemem. Bunun Türk olma ihtimalini düşünüyorum da biraz yüksek geliyor.




******Bu kayıt can sıkıntısına hazırlanmıştır. Gelecek kayıtlarımızda görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. 5 numara baya iyiymis ya :D sarisin gic sevilmez mi

    YanıtlaSil
  2. Ben de sevdim fransızı :)

    hem fransızlar bu işi biliyor, sevişmesini yani tecrübe ettim mi hayır tabisi :/ dövüşlü filmlerinden biliyorum :DDD

    YanıtlaSil
  3. Sana iyi bi esmer bulalim o zaman :p

    YanıtlaSil
  4. O Gay; Ben de,
    Ben de metroda bi Fransız'a vurulduğumdan beri Fransızlara özel ilgim var.

    sss,
    esmer olsun, Fransız olsun, azcık da tatlı olsun. Sana 7/24 dua ederim.

    YanıtlaSil
  5. ahaha 17 yaşındaki hiç seks yapmadım yazmış, iyi güldüm :D

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.