20 Ağustos 2011 Cumartesi

YAKIŞIKLI AVI - Part V

Bir "Yakışıklı Avı" programıyla daha karşınızdayız ama bu son programımız olacak.


Selam İngiliz amca, ne tatlısın sen öyle.  Biraz olgunlaşınca böyle sevgili istiyorum.

Fransızlar, sanki Tanrı'nın özel eseri. Tatlılığa bak. Ay bi de Sünger Bob yastığı var. Garson, bundan bi tane paket yap bana!

Kıvırcığım benim. Bırak saçlarında dalgalanıyım senin. OYŞ! Çok tatlı. Burnu da çok güzel. Bununla oruç açılmaz da neyle açılır?

Ahan da bi tatlı çocuk daha. Bundan da paket yap, garson.

Evde güneş gözlüğü takan sıtayla. Derdin ne senin amca? amcamız meme kanseri kontrolü yapıyor. Benim tümörüm olsa hayatta senin adını koymam, amca.

İngiliz asilliği var çocukta. Bu çocuğun gözleri çok güzeldi ama böyle yakalayabilmişim görüntüyü. SORRY! Tamam sarışın sevmem ama bu çocuk için yapamayacağım yoktur.

Ve işte karşımızda son yakışıklımız:

Kaşındaki piercing'in olayım diyemicem. Aslında yakışıklıya benziyo ama bilemedim şimdi. Ama burnu, dudakları çok hoş.

Programımıza katkılarından dolayı herkese teşekkür ederiz. Siz izleyiciler olmasaydınız olmazdı. 

1 yorum:

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.