4 Ağustos 2011 Perşembe

YAKIŞIKLI AVI - Part II


Sırdaki 7 erkeğimiz kendilerini göstermek için sabırsızlanıyor. O zaman onlara "MERHABA!" diyelim.
önceki erkeklerimiz için click bura.
Ay ay ay tatlılığa bak. Gözleri de pek bi güzel. Esmer de. Of Tanrım, ben niye hala yatağımda tek başıma yatıyorum?

Bence Alman. LOL İngiliz edası da var. Bilemicem. Ama tatlı çocuk.

Amcada tam kaptan gibi. Kaldırmış yelkenlerri tam gaz devam. Bi de önünü görebilse...

Uykusuz kalmış EDVARD. Aslında tatlı bi çocuk değil. Fransız olması kurtarıyor. (Y)

Çok tatlı ama bu. Sabahtan akşama, beşikten mezara. Büyük gözlüğü de var. Yüzünü göreydik iyidi ama malesef. Benim gibi cool takılmayı seviyo. Ama o bamya ne?

OYŞ OYŞ OYŞ tatlılığa gel. Çok tatlı allahıma kitabıma. Sanki canlı yayınımıza banyodan katılıyo gibi bi hali var. Ama çok tatlı lan. Benimle sevgili olur musun?












Bi Fransız abimizle veda ediyoruz. Profilden pek beğenemedim. Önden görsek belki daha iyidir.

Bu akşamkiler bu kadardı. Ötekilerde görüşmek üzere. Takipte kalın. 

2 yorum:

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.