18 Ağustos 2011 Perşembe

Sevgili fizik öğretmenim



Dersaneye bu sene yeni fizik öğretmeni geldi, adam 35 yaşlarında, "bekar", tatlı biri. Galiba tek de yaşıyor. Oyş tam benlik. Biraz göbekli falan böyle. Kolunda da dövmesi var, ne olduğunu sınıfça anlamadığımız.

Adam bi de bana bi ilgili anlatamam. Adımı sordu geçen gün, Patrick dedim. Her gördüğü yerde bana sesleniyo böyle, çok hoşuma gidiyo. Bi de bugün ben John Lennon'lı tişörtümü giydim, dersten çıkarken "O John Lennan mı?" dedi, onayladım. Beatles sohbeti açtı. Ama aramıza soru sormak isteyen inek bi öğrenci girdi. Bana gülerek gitti. Bana Beatles'ı konu alan bi film söyledi anlamadım adını ama olsun, Gugıl amca ne güne duruyo? Adam bidılsçı beyler! Bi de fizik testi çözmeye başlasam, soru sorma bahanesiyle adama yavşasam böyle hafiften hafiften oyş ne güzel olur! 7/24 onda kalırım, fizik çalışırız beraber. 

Neyse işte kendi çapımda fantezi kurdum. Olmaz öyle şey, adama yavşamam, o yavşarsa da bilemem. Ayıp, günah :P

Bi de bayramda istanbula gitsem mi, gitmesem mi karar veremedim ben ya. Daha yeni geldim. Alışveriş için gidicem sonuçta istanbula. Anneme söyliyim de o gelsin, kot gömlek alsın bana 2 tane de kot pantolon. Ya da bilmiyorum ne yapsam. @sss'le de buluşabiliriz istanbulda, kanka olduk biz. 

Kıvırcık'la yürüdük bugün biraz dersaneden sonra onun otobüsüne biraz zaman vardı. Çok mutlu hissediyorum kendimi onun yanında, bi de salak salak davranmasam süper olacak ama onun da hareketlerinin çoğu salakça olduğundan sorun yok. Neyse öptüm şekerler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.