2 Ağustos 2011 Salı

Sakin ol, Şampiyon, daha bir sene var!


Mezun olmama saha 1 eğitim-öğretim dönemi olmasına rağmen ben hala ne giyeceğime karar veremedim. Aslında verdim ama bilmiyorum. Her gittiğim AVM'de iki şık takım elbise görünce gözüm takılıyor, rugan kunduralar ilgimi çekiyor oldu resmen. Bi de güzel kıyafetler görünce takım elbiseli çalışabileceğim bi işte çalışmak istiyorum. Hemen okul bitsin giyiyim takımlarımı işe gideyim istiyorum.

Ben rahatı seven bi insanım. Spor ayakkabı, eşofman ve bi tişört geçirdim mi üstüme benden mutlusu olamaz. Arada keten pantolon ve kot da giyiyorum. Dar pantolon giyemiyorum. Falan filan derken ben mezuniyet balosundaki giymek istediğim şeyleri paylaşmak geçti içimden.

İlk önce ayakkabıdan başlamak istiyorum. Çünkü o ayakkabıya internette rastladıktan sonra bütün mezuniyet planımı ona göre ayarladım.



Oxford ayakkabılar bir anda benim canlarım, ciğerlerim oldu diyebilirim. Çok güzeller. Babamın işinden dolayı onasöyledim ve tamam hallederiz dedi. Dün de işte "sen o ayakkabıların üstüne beyaz pantolon mu giycen?" dedikten sonra ömrümden ömür gitti. Adam modadan anlamıyor arkadaş.


Şu tarz bi takım güzel olur aslında. Ama ben ceket mi yelek mi konusunda kararsızım. Yelek daha sexi gibime geliyor bana. Alışverişe çıktığım gün karar vericem heralde.

Ve bembeyaz bir gömlek, düz siyah ince ya da orta kalınlıkta bi kravatla geceye hazırım. Bu kıyafetlere güzel de bi kemer almak gerek. MATRAŞ'an falan mı getirtsem? 

O zamana kadar kendi gözlüğümü Johnny Depp gözlüğüyle değiştirsem çok da şuku olur.

  • Bir de yaşlanınca Johnny Depp gibi yakışıklı olmaktan başka bişey istemiyorum. George Clooney de olabilir. 
  • Bi de şu yelekli çocuk "çoqh dadlu" değil mi?

6 yorum:

  1. :D :D ooo mezunuz haa :D hadi hayırlısı olsun patrik :D yelekli güzel ya yazada uygun

    YanıtlaSil
  2. Daha bi sene var ya bulursun birsey. Otur sinavina calis benim gibi :D

    YanıtlaSil
  3. o gün önemli olan her zamanki tarzının tam zıddı görünmektir.

    YanıtlaSil
  4. @serhat
    ben de öyle düşünüyorum. oldum olsı ceketlerden nefret etmişimdir. pazartesi günleri müdürün önünden geçene kadar bile zor dayanıyorum ceket gitmeye, baloda hiç dayanamam. Ne de olsa çıkçak 10-15 dk sonra üstten.

    @sss
    çalışmamak için kendime iş buluyorum.

    @kazulet
    kazuletim nerelerdesin sen ya? kayboldun gittin.

    YanıtlaSil
  5. o ayakkabılardan bana da alıyoruz.

    YanıtlaSil
  6. alalım valla, üniversite için ankaraya gelirsem giyeriz beraber :)

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.