30 Ağustos 2011 Salı

ÖZLEDİM, ANACIM!

Naber canlar ciğerler?
İşte benim internetim yok.
Sigaraya başladım galiba.
Taksim çok güzel.
Telefonumda TEĞLEĞM yok.
Hayat bana güzel galiba.
Bayramlık ciciler aldım kendime ama bi kot gömlek bulamadım. Buldum da annem aldırtmadı, 80 lira vermek istemedi.
İstiklal'deki The Beatles Cafe çok hoş lan, bi gün toplaşıp gitsek ya.
Bi de ayrılalı kaç gün oldu ama burayı çok özledim.
Bayramınızı DOUBLE kutlarım.
Kimse bana harçlık vermiyor nedenkine?
Eşşek kadar oldum diye mi acaba?
Neyse hadiben kaçtım.
Annemin arkadaşına bana internetinin kapılarını açtığı için minnettârım.

3 yorum:

  1. kim oldugumu bilirsin sen30 Ağustos 2011 16:08

    Koskoca sehirde bi internet cafe yok mu ?

    YanıtlaSil
  2. 25 yaşımdayım, söke söke harçlığımı aldım.

    YanıtlaSil
  3. ben bilemedim ki seni,
    internet cafe beni kasıyo.

    x-coach,
    50 lira toplayabildim. of ya of. daha arkadaşlarla içmeye gitçez. ilk yorumunu sabırsızlıkla bekliyodum

    şimdi benim 20den fazla takipçim var, hepiniz 2 lira verse ho hoooo...

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.