11 Ağustos 2011 Perşembe

ÖSYM, GÖTÜMÜ YE! ZAAAAAA!


Nabersiniz? Özledim buraları ya. Kopan netim yüzünden 2 dakikadan fazla duramıyodum. Gördüm ki yazan fazla kişi de kalmamış. Bu akşam internetim gitmedi hayret. Aman kimse duymasın, nazar falan değer.

Bugün dersanedeki 3. günümü de geçirdim. Sabahtan 6 ders var ve isteyen öğretmen öğleden sonraya da ders koyabiliyor. Ama sadece bugün 2 dersimiz oldu öğleden sonra. Sınıfta hiç sevmedeğim bi insan var ve ben ondan cidden nefret ediyorum öyle böyle değil. Bu arada netim kotu az önce. Ttnet'in dedikodusunu yapmaya da gelmiyo.

Dün Domuz çağırdı beni, gittim ona. Oturduk bana makarna yaptı, kahve de yaptı. Sohbet falan ettik. Bi de dedemlerin evinde tadilat var ve her yer her yerde. Daha çamaşırlarımı yerleştiremedim. Çünkü yerleştirecek bi dolabım yok şuan. Galiba bayramdan sonra düzene gircek ev. 3 haftam daha var anlaşılan. Dersanedeki rehberlikçiyle bugün ders çalışma programı yaptık. Her gün 80 soru + konu tekrarı. İşim zor. Bu evde nasıl yaparım bilmiyorum. Dersler bittikten sonra dersanede kalıp çalışırım büyük ihtimalle.

Öyle işte çok ekstra bişey yok. Kıvırcık'ımla bütün gün beraberim ama hala emin değilim ona açılıp açılmamak konusunda. Onca hayalim varken hepsi tek tek yıkıldı. Kendimi bir kez daha üzemem. En azından seneye o moralle başlayamam. Bilmiyorum ne olcağını zaman gösterecek.

Başım ağrıdan çatlıyor. Her sabah 7'de kalkmak çok yoruyo insanı. Hiç internete giresim yok. Zaten dakika başı kopuyor zaten net. 2-3 günde bir girip blog okumak, yazmak istiyorum. Facebook'umu da kapamayı düşünüyorum. Görüşmek üzere.

Bi de bugün yağmur yağdı ya ne güzel oldu. Özlemişim yağmur kokusunu.  Bir de ne yapıyoruz? Bana mail atmayı unutmuyoruz. iminthebed@gmail.com

Süt içip bütün gün uyumak istiyorum.

3 yorum:

  1. işte böyle zamanını, emeğini, beynini tek bir sınav için 1 yıl boyunca harca sonra şifreci şerefsizler senin hakkını gasp etsinler hem de en büyük günahın kul hakkı olduğunu bile bile...

    YanıtlaSil
  2. sss,
    domuz benim buraya geldiğimde ilk arkadaş olduğum kişi.

    o gay bende,
    moralimi bozmamak için onları düşünmemeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.