21 Ağustos 2011 Pazar

Nefes almak istiyorum

Dertlerimi unutmak, bi dağ evinde kurt sesleriyle uyuyup, kuş sesleriyle uyanmak istiyorum.
Bi golden retriever'ım olsun istiyorum, çimlerde yuvarlanacak. Eve girince bana terlik getirmesine gerek yok, terlik sevmem ben.
Aşık olmak istiyorum, sevgilimde deniz kenarında şarap içip, dudaklarımızın da şarabın yanında meze olmasını da istiyorum.
Belki bir gün çikolata denizine düşerim, kimse beni kurtaramaz.
Düşünsene John Lennon bana "gel benim oğlum ol" diyo?
Bi ev istiyorum, içinde sadece yatak, 2 kahve kupası, çaydanlık ve kahvesi olan. Bir de kapıcısı olsun, sabah bi gazeteyle ekmek bıraksın.
Yüzmek istiyorum ama küvette.
Ağlamak istiyorum ama gülerek.
Konuşurken nefes almak istiyorum. 
Tom FORD giymek istiyorum ama markaların bile indirim zamanlarını bekliyorum.
Habersiz çıkıp gelen bi arkadaş istiyorum, dertlerimi unutturacak.
Metroda öpüşmek istiyorum, ama makinist "burası seks metrosu değil!" derse naparım?
Bi filmin beni ağlatmasını istiyorum.
Paten istiyorum ben ya.
Sabaha kadar dans etmek, sabah sabah işkembe çorbası içmek istiyorum bol sarımsaklı.

Yaşarken ölmek istemiyorum.
Zaten yaşadığımın bi belirtisi yok ki. 
Belki de biraz daha dudak öplem lazım, doğru insanı öpmem için. 



Belki hepsi bir gün olur, neden olmasın? Evrene yolladım mesajımı, gelen kutuma "istekleriniz onaylanmıştır" diye cevap gelmesini bekliyorum dört gözle.


1 yorum:

şimdi sen buraya yorumunu yazacaksın, ben de yayınlayacağım.